• en

Direction

Spichrzowa 20, 80-750 Gdańsk, Poland, Gdansk

Ask a question
Description

Set 1.7 km from Gdańsk Główny train station, this functional hotel is a 5-minute walk from Long Market.Featuring modern, neutral decor, the polished rooms and apartments come with free Wi-Fi, flat-screen TVs and minibars. Apartments add terraces, full kitchens and separate living rooms with sofas.Freebies include a free breakfast buffet and parking.

Overview
Features
Review
Add rating:
PS
Patryk Szachewicz
09.19.2022

Słabo wyciszone pokoje, ale tylko niektóre. W jednych słychać sąsiadów w drugicj już nie

SP
Switlana Pilhanchuk
07.27.2022

Great location in the center. Clean, comfortable and staff is very friendly. Thank you

SP
Switlana Pilhanchuk
07.27.2022

Great location in the center city. Clean, comfortable and staff is very friendly.

SK
Sebastian Kocot
07.25.2022

W dniu przyjazdu 1h przed przybyciem SMSem poinformowano że rezerwacja anulowana.NIE POLECAM!!!

GJ
Grzegorz Jarosławski
07.15.2022

W dniu rezerwacji o godzinie 17.00, kiedy pakowałem się do wyjazdu zadzwoniono do mnie z taką informacją : " krótkie pytanie, musimy odwołać Pana pokój od jutra. Tylko na dzisiaj może Pan przyjechać. Zgadza się Pan, czy całkiem anulować pana rezerwację" Skandal. Sama Pani właściciel pseudohoteliku w ten chamski opryskliwy sposób poinformowała mnie o tym. Powód : musimy zamknąć pana pokój od jutra. Odradzam wszystkim. Ilość negatywnych opinii w wizytówce google nie wzięła się z nikąd.

KT
Karolina Tomaszewska
07.01.2022

Obsługa bardzo miła i pomocna . Śniadanie pyszne , a sam pokój bardzo miło nas zaskoczył 😁 jeszcze tu wrócimy. Polecam

AR
Aleksandra Rakowska
06.05.2022

Lokalizacja bardzo fajna w samym centrum. Rezerwowaliśmy pokój dwuosobowy, jednak wchodząc do pokoju ku naszym oczom ukazał się duży pokój z dwoma sypialniami, z salonem i kuchnia co jak najbardziej nam odpowiadało, ale mieliśmy wątpliwości czy aby napewno dostaliśmy dobry pokój. Zadzwoniliśmy do recepcji z takowym zapytaniem i miła Pani odpowiedziała, że przydzielili nam taki apartament, gdyż nie mieli już pokoi takich, których zamówiliśmy. Przyjęliśmy to i zaczęliśmy odpoczywać w pokoju. Chwilę później rozejrzelismy się bardziej dokładniej co znajduje się w pokiju i zobaczyliśmy, uwaga, bardzo duża liczbę uszkodzeń. Takich jak wgniecenia(dziuryw ścianach, zarwana czesc kanapy w salonie, uszczerbek w drzwiach do łazienki, brudny ręcznik, nie wyniesione butelki po alkoholu po poprzednich gościach i dużo więcej. Nam na jedną noc to nie przyszkadlo gdyż byliśmy w dwójkę, ale gdybyśmy byli tu większą ekipa te zniszczenia by utrudniały pobyt.

Edyta
05.30.2022

Zarezerwowaliśmy dwuosobowy apartament, który w 100% spełnił oczekiwania. Apartament dwukondygnacyjny z tarasem. Bardzo przytulna sypialnia na pietrze wraz z otwartą łazienką-ciekawe rozwiązanie. W pomieszczeniu bardzo czysto, wyposażony w najpotrzebniejsze naczynia. Ogromnym plusem jest lokalizacja hotelu, wszędzie blisko pieszo. Z pewnością wrócę i już polecam znajomym :)

MB
Michalina Bielecka
03.29.2022

Świetna lokalizacja, bardzo blisko do starówki. Obok bardzo fajny bar mleczny, idealny na śniadania, wiele sklepów i restauracji.Pokoje całkiem czyste, świeża pościel i ręczniki. Kawa i herbata dostępne 24h. Obsługa była bardzo miła.Dużym zaskoczeniem było patio na tyłach budynku, miejsce o którym niewiele wiadomo, a szkoda bo piękne :)

KP
Kornelia P
03.06.2022

Zentrale LageLeckeres FrühstückPersonal sehr nett und zuvorkommendKann ich jedem empfehlen

MN
Mirosław Necel
01.16.2022

Byłem z żoną od soboty do niedzieli czyli jedną noc. Dostaliśmy apartament który spełnił nasze oczekiwania, dużym plusem i zaskoczeniem było pyszne śniadanie. Polecamy

ag
anna gliszczynska
11.26.2021

W pokoju wszedzie kusz , wifi nie działa , nie ma czajnika w pokoju bo właścicielka twierdzi że został skradziony , i wiele innych rzeczy które się nie zgadzały ,nie polecam

AH
Agata Harasiuk
10.31.2021

We arrived to the place, went in to our room and it was truly shocking ! The paint on the ceiling was falling down, there was no door to the bathroom in the room at all which in response I got “the Germans built it”. There was a dead fly stuck in the curtain and the room was very dirty in general. When I confronted it the front desk person she said they have no staff at all and no cleaners which is obviously not my problem as I am only trying to enjoy my holidays and if there’s no workers in the hotel simply shut it down ! We got offered an apartment instead that the woman wasn’t sure if it was cleaned. We went down to see it, it wasn’t unreal but we were tired after traveling already that we agreed to stay in that apartment. The woman then said we can only stay here for one night because other people are coming here tomorrow night but she can throw us into another room if she finds one. It seemed very unreliable so we simply had to ask for our money back and look for another hotel on the spot! Would not recommend this hotel to anyone! The location is unreal, pity the rest of the service etc was extremely poor.

KW
Karol Wojdziak
09.25.2021

Bardzo ładne pokoje. Profesjonalna obsługa. Lokalizacja bardzo blisko centrum. Smaczne śniadanie. Idealna baza do zwiedzania Gdańska. Polecam.

IZ
Iwona Zielińska
09.10.2021

Na apartament czekaliśmy cały dzień a jak już dostaliśmy klucze to okazało się że raczej naszykowany jest do remontu niż do wynajęcia - tragedia kanapy i fotele poplamione brudna podłoga brudna lodówka w łazience odpadał sufit

TW
Tomek Wicher
08.29.2021

Lokalizacja doskonała, smaczne śniadania, możliwość zrobienia sobie kawy i herbaty o każdej porze. Woda mineralna za darmo dostępna w pokojach. Miła obsługa.Co do minusów:1. Wystrój - przydałoby się odświeżyć pokoje i sprawić by były bardziej przytulne. Zamiast dywanów na podłodze w pokoju leży jakieś gumoleum,2. Słabe WIFI, dla osób pracujących zdalnie to dosyć mocno uciążliwe.

Pawel
08.29.2021

Nicht empfehlenswert. Zimmer dringend sanierungsbedürftig. Badezimmer dreckig. Extrem laut bis sehr spät in der Nacht (mehrere Bars in der Nähe). Nur 1 Nacht übernachtet.

RB
Rychlewska Barbara
07.15.2021

Pokój czysty, zgodny ze zdjęciem zamieszczonym na stronie. Przemiłe i bardzo pomoce panie na recepcji. Śniadania pyszne przygotowane w stylu szwedzkiego stołu, pani która obsługiwała salę śniadaniową co chwile przynosiła świeżą kawę i pieczywo. Super czułam się w hotelu i napewno nie raz tam jeszcze wrócę

Agnieszka Łukasik
07.10.2021

W Villi spędziłyśmy z siostrą jedną noc w czasie naszego krótkiego pobytu w Gdańsku. Duży plus to oczywiście lokalizacja. Zarezerwowaliśmy pokój dwuosobowy natomiast miłym zaskoczeniem było, że otrzymaliśmy około 100 m2 apartament z dwoma sypialniami i częścią wspólną. Czystość na pierwszy rzut oka ok natomiast siedziska kanap i foteli nie pamiętają raczej czasów ostatniego czyszczenia. Tv niby było, ale niesprawne. Pobyt oceniłybyśmy pozytywnie gdyby nie fakt, że pod oknami sypialni znajduje się pub z ogródkiem. Noc zatem praktycznie nieprzespana. Obsługi na recepcji brak, więc kontroli nad imprezowiczami" na korytarzach również nie ma. Obiekt to raczej opcja dla osób, które przyjeżdżają do Gdańska na imprezy, natomiast odradzam na wizytę wypoczynkowa/ z dziećmi.

PP
Paulina P
06.21.2021

Na pierwszy rzut oka wszystko było ok, Pani w recepcji wydawała się miła, apartament ok, czysty, schody zaczęły się gdy zaczęliśmy "korzystać" z apartamentu. Półki w szafie połamane, łóżko tez 😐 W zmywarce kartka z informacją, że nie można jej używać 😠 i najlepsze tv nie działa, w recepcji nikogo nie ma, to dzwonimy z tą informacją i teraz uwaga odpowiedź... przecież przyjechalyscie się tu bawić a nie siedzieć przed tv. What? Co to kogo obchodzi po co przyjeżdżamy? Zaplacilysmy za pewien standard, którego nie otrzymałyśmy, niestety. Nie polecam!

CS
Catmosphere Studio
08.22.2020

W dwuosobowym pokoju brak dźwi do łazienki co było nieprzyjemną niespodzianką tak jak nie we wszystkich rodzinach jest zwyczaj korzystać z toalety w obecności innych. Na dwie osoby dostaliśmy jednoosobową kołdrę. W pokoju duszno a otwierając okna słuchać szum z knajp pod hotelem oraz głosny ruch samochodowy więc usnąć w takich warunkach udaje się po 4 rano kiedy knapy są zamykane. Jedyna prosba którą prekazalismy do pani na recepcji było oddzielenie wegetarianskiego śniadania dla jednej osoby, zostało zignorowana dostaliśmy wszystko razem z mięsem na jednym talerzu a pani od śniadań powiedziała że nic jej nie przekazano. Nie polecam.

DG
Dagmara Gajewska
08.13.2020

Kupiliśmy pobyt przez booking.com, dostaliśmy na maila potwierdzenie pobytu. Dzień przed wyjazdem w godzinach popołudniowych dzwonią z obiektu, że (teoretyczniebooking zawalił i nie dostali naszego potwierdzenia, dopiero dzień przed wyjazdem okazało się że nie mają dla nas miejsca. Padły słowa, że prawnie już to załatwiają z booking - niestety booking nic o rym nie wie i mówią że to nie pierwsza taka sytuacja że hotele nie ogarniają kalendarza. Pani z hotelu na początku próbowała nam zaproponować dwa inne hotele, oczywiście po minucie zgodziliśmy na jeden z proponowanych. Po 5 minutach Pani jednak twierdzi że tamten hotel jednak też nie ma miejsca i mam sobie czegoś szukać (jedziemy z dzieckiem 3 letnim). Nie była miła podczas rozmowy przez telefon, poprosiłam o kierownika. Okazało się że to ona jest kierownikiem - gratuluję wyboru i współczuję. Zadzwoniłam do booking i bardzo miła Pani poprosila żebym chwilę zaczekała, skontaktują się z obiektem. Otrzymaliśmy informację, że podobno hotel zalało i mają problem z sufitem - szkoda że hotel ma dwie wersje. Na szczęście booking zaproponował nam inny hotel w lepszym standardzie. Nie akceptuję takiego zachowania, zwłaszcza Pani kierownik która powinna przyciągać klientów. Ogarnijcie sobie kalendarz i nauczcie ludzi w jaki sposób rozmawiać z klientami.

DW
Dorota Wojciechowska
08.09.2020

Miejsce ok-blisko starówki, pokoje czyste, łazienka duza, śniadania smaczne i obfite. Do dyspozycji gości kuchnia-kawa, herbata, owoce. W pokoju lodówka, żelazo, suszarka. Można wynająć pokój z miejscem na parkingu podziemnym. Bardzo przemiła i pomocna obsluga. Ze względu na dużą ilość uliczek jednokierunkowych ciężko trafić, nawigacja wariuje- radzę zadzwonić do recepcji gdzie obsługa pokieruje jak dojechać. Ogólne wrażenie na plus. 😀

NP
Natalia Puchalska
08.09.2020

Lokalizacja super, śniadania ok lecz bez rewelacji. Pokój nie był zbyt czysty, jedyna łazienka która była odnowiona i czysta. Balkon był bardzo brudny. Pokój był w innym budynku. Trzeba było pokonać duża ilość schodów, co dla nas nie było problemem ale gdyby to były starsze osoby lub małżeństwo z dzieckiem byłby już problem. Telewizor był nieaktywny. Kuchnia słabo wyposażona, brak czajnika.

JK
Janina Klymenko
08.03.2020

Plus za lokalizację i dla Pani na recepcji, która starała się poprawić nasz pobyt. Jak okazało się pokój był nie posprzątany i nie przygotowany do naszego przyjazdu. W pokoju, który dostałyśmy nie działała lodówka i nie było możliwości ją naprawić. Nie wiem kto to wymyślił, ale łazienka nie miała drzwi. Podładować telefon można było przy wejściu do pokoju na korytarzu (1 gniazdkolub w łazience, albo zamiast telewizora. Śniadanie opóźnione.

MC
Magdalena Ciszczoń-Struzik
07.20.2020

Hotel bardzo blisko historycznego centrum, a jednocześnie na tyle daleko, że hałas nie uprzykrza snu. Obiekt przyjazny zwierząt. Bardzo dobre i urozmaicone śniadania. Doskonała obsługa. Minusy - brak kawy i herbaty w pokojach (choc mozna było wziąć z sali śniadaniowej). Przydałyby się też niewielkie naprawy w pokojach. Poza tym - wszystko, jak być powinno.

KS
Karol Słotwiński (Karlos)
02.21.2020

Jedyne co ratuje ten "hotel" to lokalizacja. Pokój w którym byliśmy był już trochę podstarzały, gumoleum na podłodze, zerwane żaluzje, Internet z prędkością z lat dziewięćdziesiątych. Na plus prysznic i czysta pościel i ręczniki.Śniadanie to chaos i brak organizacji. O herbatę, kawę trzeba się upomnieć. Smak tych napoi jest tragiczny. O ciepły posiłek - jajecznica też trzeba się upomnieć. Zdezorientowani goście i atmosfera...Dwa miesiące wcześniej byliśmy w hotelu obok - Biała Lilia i wszystko było ok i miły personel i smaczne śniadania.Lokalizacja tego hotelu ratuje trochę reputację tego miejsca.

PG
Patrycja Głowacka
02.15.2020

W dniu dzisiejszym wraz z partnerem chcieliśmy za pośrednictwem bookong zarezerwować pokój wraz z czworonogiem. Na stronie hotel ogłaszał się jako "przyjazny zwierzętom". Zdecydowaliśmy jednak, że dla upewnienia telefonicznie potwierdzimy czy jest możliwość pobytu z psem. Pani w recepcji poinformowała nas, że musi skontaktować się z szefem, który zdecydował, że nie ma problemu. Zapytaliśmy czy w tej sytuacji mamy złożyć rezerwację przez Boooking.pl czy wystarczy telefoniczna. Pani recepcjonistka odpowiedziała, że wystarczy telefoniczna o ile podamy jej dane osobowe. Przyjeżdżamy pod hotel za 15minut i dostajemy informację, że ktoś w między czasie zarezerwował pokój przez booking. Raczej nie w między czasie, bo po rozmowie sprawdzaliśmy jeszcze i pokój był tylko obsługa nie zdjęła oferty. Bardzo przykro? To nam przykro, że w takich miejscach pracują ludzie z brakiem kompetecji do logicznego myślenia!!!!!

PB
Paula B
02.01.2020

Ogółem bardzo blisko do centrum, to duży plus. Śniadania super. Panie z obsługi bardzo miłe. Jednak dostaliśmy brudny ręcznik( tzn. niedopranyoraz w kabinie prysznicowej były włosy na ścianach... Trochę mało wyposażona kuchnia.Pozdrawiam.

AM
Agnieszka Michalak
01.20.2020

Przytulne miejsce z pysznymi sniadaniami w centrum Gdanska w bardzo przystepnej cenie. W naszy okoju wszytsko dzialalo, lazienka i pokoj czyste, pani w recepcji przesympatyczna, jedyny minusik to miejsca parkingowe, ale i z tym mozna sobie poradzic. Na pwno wrocimy.

PR
Piotr Raczyński
01.06.2020

Pokój bez wykładziny („ goła „ i zniszczona posadzka ), materac zarwany, oświetlanie w łazience i pokoju częściowo nie działało ( lampka przy łóżku zniszczona i z wyrwanym kablem )brak gniazdek przy łóżku ( jedyne gniazdko pod oknem nie działało , brak parkingu ( dwa miejsca w garażu :Musiałem prosić o papier toaletowy :). Plusy : miła Pani w recepcji, super lokalizacja

MS
Mariusz S.
12.27.2019

Kameralny hotel,obsługa na dobrym poziomie,śniadania bardzo urozmaicone i świerze.Polecam .Miejsce idealnie położone,blisko do komunikacji miejskiem,dworców ,galerii handlowej,starówki itd.Napewno tu wrócę wkrótce.

Meerkatze
09.03.2019

Zentrale Lage zur Altstadt. Appartements groß und modern eingerichtet. Gute Betten. Haustechnik fehlerhaft. Housekeeping nur auf Nachfrage. Frühstück gut, freundliche Servicemitarbeiterinnen. Bei voller Hotelbelegung Warten auf Platz zum Frühstücken. Parkplätze für PKW faktisch nicht vorhanden. Sehr schön angelegter Innenhof.

ML
Maciej Lichterowicz
08.18.2019

Niestety arogancka menedżerka hotelu nie pozostawia cienia możliwości na ocenę wyżej niż 1.0. Swoich gości ma za nic. Szkoda pisać więcej. Jeśli chcecie sobie popsuć pobytów Gdańsku, to w tym hotelu.

Laura
07.28.2019

Very nice staff and great location!The rooms are very comfortable and cosy! I really enjoyed the polish breakfast!

MP
Muresan Paul Nicolae
04.27.2019

+Nice hotel with very nice and friendly staffIn the city centerFree parking in the front of the hotel12 euro /day parking in the hotel s garageIkea style furnitureVery nice bathroom with big mirrors, lots.of space, glass shower walls, hair dryerTowels where changed everyday even we never askedFloor heatingRich breakfast (sausages, cow cheese, schweitzer cheese, mozzarella, tomatoes, cucumber, eggs, different fruits every day, 5 types of cereal granola, milk, coffee, juices, etc)Child seat in the breakfast salonGood and strong coffee-Lights in the room near the bed are not good (at least for me were bad); I hit my head a lot when I had things to do near the bed and when I was in bed the light heart my eyes (too strong)No elevator (you have to carry luggages and baby 2 floors)Renovation works at 10 meters from our windows (in the afternoon when I try to sleep I heard a lot of noise like hammers and angle grinder)Internet works very bad (there are 6 hot spots in the hotel, but we couldnt connect to them); we could connect to only one but it had bad and unstable signal so we bought an Play prepay game card with unlimited internet for 1 week with 29 slots (7 euros)The towels and and bed was changed everyday but the didnt cleaned the floor and the bathroomThe floor had gathered sand and hair in the days we stayed there (6 nightsand stayed on the floor until de day we leftDuring the evening a lot of people near our windows were screaming, laughing and talking very loud.

Олександр Коваленко
04.19.2019

Very comfortable, good design, perfect placement

Юлия Бордовская
03.17.2019

Удобное расположение, приветливый персонал, вкусный завтрак, охраняемая подземная парковка платная, на улице место бесплатно, но мест свободных почти нет. В номере чисто, белье хорошее, холодильник, телевизор. Мне понравилось.

KK
Kris Kojder
10.31.2018

„Zdemolowany, zaniedbany i tani apartament w sercu Gdańska.”Nie polecam tego miejsca! Wygląda jakby odbyła się tam studencka impreza.Zaskoczyły mnie:- BRAK DESKI SEDESOWEJ - to jakiś żart!- Odpadający sufit w prysznicu- czarny silikon w "umywalce" ze sklejki, w której kran tryska wodą niemal na osobę myjącą się- Poobijane cokoły przy parkiecie- niedziałający TV i wygląd "salonu"- wystająca wykładzina na cokołach w sypialni- brak żarówki i części lampy w sypialniZastały, fatalny stan "apartamentu" przyćmił blask dużej powierzchni i lokalizacji obiektu. Wolałbym mieć dalej do ścisłego centrum Gdańska, a mieszkać w niepoobijanym mieszkaniu.

AK
Ale Kasandra
10.26.2018

Wielkim plusem na pewno jest lokalizacja, centrum. REWELACYJNE śniadanie !!!! :Przemiła obsługa. Jedynie co nam sie nie podobalo to otwarte drzwi do hotelu przez 24h, każdy z zewnątrz może wejść, trochę słabe. Nie działające światło w pokoju oraz dziurawy prysznic.. (a zastanawialiśmy sie dlaczego tyle recznikow jest w łazience hehe pewnie zeby wycierac strumienie wody lejace sie przez dziure w kabinie).

RH

AG
Anthony Grandjean
08.01.2018

Great location and service, excellent breakfast.The hotel is very clean, and the staff is very helpful. We had to catch a train early in the morning and they prepared a breakfast to take with us.The breakfast buffet is very good for those who are used to eat savory in the morning.I am rating 4 stars because the room furnitures are quite outdated and not very good quality (scratches etc.). Also, the painting in the bathroom is peeling.

BA
Beach Apartments
07.07.2018

Top location. Friendly staff who allowed me check in at noon. Very clean and spasious room with comfy bed with stunning view of Gdansk Eye. Even its top centre, its very quite. Breakfast extraordinary with even salmon, olives, fruits and homemade cakes. This place deserve best rates ever and price is very budget. Dont hesitate to stay here ..its ahidden gem. Thanks ladies!!!!

IL
Igor L
06.16.2018

Cool

GW
Green Water Studio
03.31.2018

Obsługa przemiła i bardzo dobrze przygotowane śniadania w przyjemnej atmosferze. Pokoje przytulne i dość gustowne lecz drzwi łazienkowe mało praktyczne, odgłosy i zapachy z łazienki niosą się po pokoju jak lawenda na francuskich polach...chciało by się powiedzieć. Hotel dość głośny a brak wykładzin i ciąganie walizek to rumor, który nocą obudzi nieboszczyka. Brak windy w tym nie pomaga jak również powroty gości z nocnych wojaży nie pozwolą wypocząć. Jeśli zatem planujesz rozrywkę to centralne położenie hotelu będzie dla Ciebie, jeśli jednak planujesz wypoczynek i spokojnie się wyspać - tu nie ma szans.

RL
Rob Lyons
02.11.2018

Great little base in the centre of town. Clean and crisp. A little noisy with the neighbors at weekends coming in from partying, but tolerable. Looks like the apartments are better suited if you are in a group

RB
Radek B
08.07.2017

Ogólnie nie polecam... dlaczego... pokój zarezerwowany przez Booking dwa miesiące wcześniej, podczas meldunku Pan w recepcji w miły sposób informuje, że pokoju nie ma, bo jest zniszczony( choć sadze,że zostało coś namieszane z pokojami. Zaproponowano nam hotel oddalony o cztery km od centrum, chociaż finalnie pokój sie dla nas znalazł, lecz sadze, ze kosztem innych gości, pokój niby po remoncie, ale z odpadającym sufitem w łazience, nieszczelna kabina prysznicowa, która niemal zalewa pokój, brak uchwytu drzwi prysznicowych, urwane wieszaki na ręcznik, nie działające włączniki światła i dwa gniazdka prądowe,hotel oferuje na Bookingu parking, którego nie ma, oferta patio to tylko chwyt marketingowy bez pokrycia, lodówka w pokoju ma stanowić minibar- śmiech. Najciekawsze to finał w postaci płatności za pobyt. Mało tego, ze nie było mowy obniżeniu kwoty zapłaty choć zamówiony a otrzymany pokój znacząco się różniły, to Pani skwitowała, ze mogliśmy zrezygnować z pokoju( jechaliśmy na weekend z drugiego końca Polski), lub wybrać Mariota.Jedyny pozytyw to świetne sniadanie..

MP
Mark Parnaby
05.05.2016

Spacious, modern, clean and tidy with helpful staff.

TK
Trond Kaxrud
01.15.2016

Great service and really nice room!

Last update: {date}
3.9
Open
Villa Pica Paca in Gdansk

Spichrzowa 20, 80-750 Gdańsk, Poland, Gdansk

Your question has been sent.

Expect an answer!

Thank!

Your review has been submitted.

Thank you for being with us!