• en

Direction

Strada Nicolae Beldiceanu 6, Fălticeni 725200, Romania, Fălticeni

Ask a question
Description

On an unassuming street, this informal hotel is a kilometer from the E 85 European route, a minute on foot from Water Museum Mihai Bacescu and a 16-minute walk from Memorial House Mihail Sadoveanu.Simply furnished rooms offer flat-screen TVs and minifridges. Some rooms sleep up to 3 guests. Suites add sitting areas.Amenities include a modest restaurant with a bar, as well as a covered terrace. Parking and breakfast (fee) are available.

Overview
Features
Review
Add rating:
SP
Salvo Pignato
11.06.2022

Si mangia bene , ben ordinato , bagni pulitissimi , il locale feste e ben definito , il mangiare sarà stato il mangiare che hanno scelto gli sposi ma era tutto buono, le cameriere sono state gentilissime , l’esperienza che ho avuto e stata solo positiva

aa
adrian adisor
09.07.2022

Mancare JALNICA , in schimb in camera este curatenie si totul fumctional,personal restaurant cam acru.

LA
Lucian Andone
08.19.2022

Personalul lasa de dorit. Te simti ca intr-o inchisoare cu niste gardieni ursuzi. Nu numai ca nu stiu sa dea un buna ziua, dar nu au invatat nici sa raspunda la salut. Jalnic. Mancare rea, servicii execrabile, angajati plictisiți de viata. Caldura sufocanta, inclusiv pe holui. Groaznic. Am platit 180 lei pe noapte, dar nu meritau nici 50 de lei.. Ospatarii nu stiu sa desfaca o sticla de vin, stau doar ascunsi, de am servit eu la nunta. NU RECOMAND NICI DUSMANILOR!!!

PI
Petru Iuhos
08.18.2022

Nu recomand nimănui! Mergeți la pensiuni, airbnb sau orice altceva, dar nu aici! Oribil totul, servirea cred ca a fost cea mai proasta de pana acum.

fo
flo official
08.14.2022

Un loc minunat și liniștit

LR
Lena Radul
08.13.2022

Їхали з Болгарії. Ввечері шукали готель ближче до кордону з Україною і щоб зі стоянкою. За адекватну вартість. Просто переночувати. Привітний персонал, дуже гарний чистий номер, зручні ліжка, сучасна гарна постіль і рушники. Все сподобалося, відпочили.

CI
Coșneanu Ion
08.11.2022

Schimbați personalul de la recepție. Doamna din seara de 12.08.22 are o atitudine foarte neprofesională, înțeleg ca era o ora târzie dar limbajul lasă mult de dorit.

AS
Alexandra Stan
07.28.2022

aun sequimos aqui esta muy bien ubicado ...pero la hora de la cena es temprano pero encuentras restaurantes.. comida rapida cerca ...y a muy buen precio .

Giulia
04.09.2022

Am fost doar la restaurant, servirea nu a fost excelenta, iar mancarea ar avea loc de multe imbunatatiri.

IV
Iuliana-Sonia Vlăsceanu
03.26.2022

Cea mai proastă alegere făcută vreodată! Din cele două nopți achitate cu un preț mai mare decât cel afișat la recepția hotelului ( deoarece am făcut rezervarea pe bookingnu am putut să de odihnim absolut deloc deoarece au fost numai bușituri și bufnituri toată noaptea. La sesizarea făcută doamnelor de la recepție, răspunsul a fost “nu avem ce să le facem”, plus una din cele două doamne a avut o atitudine total nepotrivită, tratându-ne cu superioritate . Nu recomand categoric!

HD
Hugo Dos Carros
03.09.2022

Foarte agreabil, păcat că au ridicat preturile cu circa 35 la sută doar din motiv că au văzut fluxul nebun de refugiați ucraineni , gândiți că va fi pentru totdeauna? Răspunsul este NU tot noi clienții permanenți vă vor rămâne dar cei hapsini vor rămâne fără clienți fideli din cauza unui flux sporit de refugiați care mereu istoria ne-a arată că este de durată foarte scurtă după care vine iarăși normalitatea 🙂😉.P.S. Aveți grijă de pasarea din mână și nu alergați după cea de pe gard 😄.

AS
Aleksander Sydoruk
03.02.2022

Отличное место и отель. На свои деньги хозяева и персонал отдают на отлично!

RA
Razvan Alexandru
02.21.2022

Am vrut sa ne cazam, iar receptionera ne-a vorbit groaznic, cu un aer de superioritate si lipsa totala de respect de parca eram ultimii oameni. Nu mi se pare normal sa mi se vorbeasca asa ca si client, pe banii mei (in contextul in care eu am vorbit civilizat, respectuos). Am plecat sa ne cazam in alta parte. Daca asa vreti sa atrageti clientii, mult noroc.

FF
Florin Florin
02.21.2022

Hotel Turist, locul unde te vei simti ca la mama acasa. Asta daca mama ta e Morticia Addams. Personal la receptie care iti vorbeste cu aroganta. Nu recomand nimanui.

IM
Ionel Mihaela
10.10.2021

Good choice for a short stay.

MM
Mirel Maruntel
10.09.2021

Personalul este jalnic, am stat 8 zile în care nimeni nu a schimbat lenjeria de pat și la masa te servesc cu scârbă ca și când țiar da mâncarea gratis 😡😡😡😡

BP
Bogdan POPOVICI
09.05.2021

AD
Alessandro De Lellis
08.24.2021

Manca lascensore. La camera viene rassettata ma non pulita a parte il bagno. Non aspettatevi tanti sorrisi. No climatizzato. Buono il frigo in camera e la colazione.

Денис Лиханов
08.03.2021

Хороший Отель, чистый номер, чистые постели, чисто в ванной,в номере , в котором мы жили, небыло кондиционера. Могу порекомендовать. Но в жару будет тяжело.

ag
aparaschivei gheorghe
07.17.2021

OC
Oana Cotofan
07.11.2021

Inca de la rezervare m-a uimit faptul ca au costat mai mult camerele cu aer conditionat.Ajunsi la hotel, au fost 2 nopti in care cu greu ne-am odihnit, a fost foarte mare zgomot.Cred ca ar fi decent de mentionat la rezervare faptul ca pe durata sederii este planificata o nunta si tabara de copii.Pentru a fi suficient de revoltata cat sa scriu review, noaptea am vazut gandaci de bucatarie/ canalizare misunand prin camera, hotelul este infestat cu gandaci.Nu as mai opta pentru acest hotel alta data!

DG

AN
Aurelian Nistor
05.26.2021

Este un hotel de pe vremea lui Ceausescu doar renovat. Acelasi personal comunist care se uita la tine ca si cand le datorezi ceva. Nu recomand. Mobilier vechi, mic dejun tragic si cand am ajuns dimineata la mic dejun la ora 07.30 ce sa vezi : era preotul canta la o pomana. Tragic.....

DC
Dumitru Ciobanu
04.22.2021

Nu stiu am tusit si mi au anulat cazareaAu fost groaznici de felul în care sau purtat și au si mințit că le vine un autocar cu turiștiNu a venit nici măcar un microbuz dar de unde autocarPacat de hotel e foarte frumos si conditiile excelenteVa spun sincer că am călătorit în toată Europa și așa ceva nu am întampinatSă iți găsești punga cu cele lăsate în camera la recepție...mai bine le duceau peste drum, insă lea fost frică sau avut curaj de la unul de pe radarul pistol, nu stiu , dar o să aflu! Garantat !!!Aș fi vrut să rămîn 3 zile la ei, dar recepționera a refuzat categoric prelungirea sejurului pe motiv că vine un autocar cu turiștiEu am rezultatele la testul Covid 19 efectuat în data de 04.04.2021 la Praxis în IașiDaca ar fi solicitat să il vadă il ofeream , doar este in română și în engleză, depinde ce limba stie , NU ?Dar receptionera de serviciu a stiut limba Ei , adică să Mintă cu nerușinare !Deci atenție dragi turisti care doriți cazare la Turist Falticeni!Mai multe nu mai zic, concluzia va apartineEu mam convins! Atat de Covid 19 cît si de modul de a trata clientul!Cazarea am achitat-o la intrarea in locatie cu card bancar, daca nu plateam la cazare seara, la plecare nu stiu daca as fi repetat operatiunea dupa modul în care am luat bagajul din camera....receptie!Cu drag vă urez cazări minunate și să nu credeți că sunteți în siguranță acolo !!!!

KM
Keppel Marc (pEcE_Ro)
02.23.2021

Ziua 22.02.2021 sun pentru a adresa o Intrebare asupra unei rezervari pe timp de o saptamana .O domnisoara amabila preia apelul . Ma adresez cu keppel marc si ca doresc sa intreb cum se procedeaza cu o rezervare . Le ofer Data sosiri si Data plecare conform zborului pe care urma sa il Achit . Precum stabilit de la inceputul apelului era vorba de o simpla intrebare . Domnisoara a zis ca imi face programare pe data 27 pana pe data de 05 , i am multumit si am intrebat preventiv daca pot reveni cu un apel in caz ca nu reusesc sa  planific zborul .Dupa 2..3 apeluri pe la Politie am aflat ca Belgia este in zona galbena de risc epidemiologic si ca nu am cum sa folosesc acel Aeroport desi vin din Germania .. asa ca a trebuit sa o las balta cu acest bilet de avion si sa caut altul ..Zis si facut . Celalat bile l am gasit ! Conectiunea de tren am si stabilit-o . Urma acum sa informez Hotelul ca doresc sa anulez acea rezervare si sa o mutam pe data de X pana  X .. din pacate nu am reusit sa mai zic acest lucru deoarece :Doamna de la telefon apelata astazi (23.02.21la ora 12:42 [ro] a decis sa imi inchida in nas dupa ce am zis ca doresc defapt sa anulez o rezervare ci nu sa fac una . .. dupa care mi sa zis ca nici nu a fost una facuta pe numele meu .. mi a inchis apoi in nas .Am sunat a2a oara si mi a raspuns un domn lafel de Sictirit si Nesimtit cu un mare Nerespect faţa de un Posibil client . Si m a intrebat ce doresc ? I am zis ca doresc sa anulez o rezervare si sa fac alta . In timp ce ziceam sa fac alta am auzit cum luase telefonul de la ureche si ma insulta in timp ce dorea sa inchida apelul .In total la aceasta firma/hotel am sunat de 3x in viata mea . Si nici nu o voi mai face vreodata  deoarece :1. Mi se aduce la cunostinta ca sa facut o rezervate . Ca a2a zi sa mi se zica ca nu exista una ?Daca veneam la ei stateam in faţa usii sau plateam dublu pentru o alta camera ???2 . Nesimtirea celor 2 persoane mentionate mai susBafta ;cu aceasta atitudineNumarul pe care am sunat : 0231****01De asemenea afisat pe google .

VA
Vlad Avadani
08.31.2020

Totul foarte curat, paturi confortabile, personalul foarte amabil, mâncarea bună dar noaptea vara e foarte cald înăuntru si trebuie deschis geamul. Recomand cu drag! ❤

AL
Ainhoa Llorente Onis
02.26.2020

La cama sin hacer de un día para otro. Pasamos dos noches y no limpiaron la habitación...que tampoco estaba limpia cuando llegamos. Solo echaron la ropa de la cama hacia delante. El colchón estaba completamentehundido en el centro . No lo recomiendo en absoluto. No es un tres estrellas en absoluto

FB
Florin Bucovanu
02.07.2020

PV
Phillip Valean
11.03.2019

The TV was way too small for a 3(threestar hotel and was placed right under the AC which is not okay. The room was also very small,no need to talk about the bathroom. Overall tho, the room was clean .

MC
MERCEDES CP
10.18.2019

Its confortable!

RC
Robert Constantin
10.09.2019

Nu recomand acest hotel!!!Incepand de la receptie doamna ne a primit cu un mare sictir si a vorbit foarte urat, camera foarte murdara, lenjeria neschimbata , par peste tot , scurgerea de la dush era infundata, asa ceva nu se poate !Nu merita atatea stele , si pentru falticeni este exagerat de scump!Poate daca s ar schimba personalul ar mai avea o sansa , fie cat de mic hotelul si nu bine dotat , dar curat poate sa fie , in schimb mi a fost scarba de tot ce am vazut acolo!Inainte de a pune capul pe perna verificati lenjeria de pat !!Rusine sa va fie !!

Jd
Joost de Greef
07.17.2019

Nice clean hotel. A bit noisy.

CC
Cristina Coșa
06.09.2019

Turist e un hotel decent, dar nu grozav. Pentru Falticeni, cred ca 150 lei e un pic cam mult pt o camera dubla pe o noapte. La restaurant meniul e putin variat, cu optiuni nu foarte variate pt micul dejun si bazate nai mult pe carne/carnati/sunca si nu legume. E decent, dar nu recomand neaparat.

TP

cc
cojocariu cosmina
08.19.2018

Camerele sunt ok , dar personalul lasa nr de dorit. Mai ales chelnerii. Astepti pana sa vina sa ia comanda de te plictisești si dupa mai o tură pana aduce comanda. Pacat. Ma gândeam ca totusi hotel de 4 stele

LC
Lore Chitescu
08.07.2018

Good location, friendly staff, very clean.

AL

DS
Dumitru Stefan
10.29.2017

Staff is very distant and unfriendly.

mc
milo channel
10.18.2017

Rooms are okey , bathrooms are disappointing Turing in the shower with the sink is a bit weird , at breakfast they do not even have coffee .

AT
Avital Tzur
09.25.2017

Very simple but ferlly clean. Theres no elevators.

GI
Gabriel Iuliu
08.22.2017

hmmm...good for a night...depends for the budget...

IM

Open
Turist in Fălticeni

Strada Nicolae Beldiceanu 6, Fălticeni 725200, Romania, Fălticeni

Your question has been sent.

Expect an answer!

Thank!

Your review has been submitted.

Thank you for being with us!