• en

Place Hours
4.1
Direction

SERHAT ET BALIK RAUF BEY AYSANLAR PETROL İÇİ FİDANLIK BİTİŞİĞİ, Musa Şahin Blv., 80010 Osmaniye Merkez/Osmaniye, Turkey, Osmaniye

Ask a question
Description

SERHAT ET VE BALIK LOKANTASI - Restaurant in Osmaniye, Turkey

Overview
Features
Review
Add rating:
MD
MAHMUT DOĞAN
11.12.2022

Osmaniye de alabalık lokantalarının hep porsiyonları küçücük yani doyurucu değil

aA
ayas Ayas
11.11.2022

Yemekler, mezeler lezzetli. Sık sık geliyoruz artık.

SK
Selahattin Kanmaz
11.10.2022

Et balık lokantaları daha zengin bir meze ve salata ile hizmet vermeli . Fakat iyi denebilir..

İsmet Tan
11.04.2022

Harika olağanüstü servisi hızlı yemekler lezzetli aile birlikte güzel bir ortam

HS
Hasan Savaşkan
10.30.2022

Yemek ve hizmet olarak gayet güzeldi sadece mezesi çok az ve özensizdi fiyat olarak da günümüz şartlarında oldukça uygundur. İlk defa denediğimiz kaşarlı balık da lezzetliydi tavsiye edilir

IH
Ibrahim Hancerkiran
10.27.2022

Absolut Liebe! So gut und frisch zubereitet, Fischbaguette einfach so lecker und unfassbar gute Preis Leistung. Nie wieder Nordsee nur noch hier... aber nur einmal im Jahr...

mA
mülkicihan Arslan
10.24.2022

Fiyat ortam lezzet on numara. E daha ne olsun...

ME
Murat Erdoğdu
10.24.2022

Güzel nezih bir yer..çömlekte alabalık.. ballı yoğurt yemenizi tavsiye ederim

TE
TuRGuT EZGÜTEKİN
10.16.2022

Oyun sonrası ekip arkadaşlarınız la gittik her şey çok güzeldi. Yemeklere ve salatalara bayıldık.

MA
MUSTAFA AGAH İLE EĞLEN
10.14.2022

Porsiyon çok az doymadık yanındaki ürünler vasat hele o balıpın yanındaki soğan ne zamanfan kaldı acaba .iki salata geldi eh yani . Ve bütün bunlara rağmen değmeyecek bir hesap ödedik . Paraya ve mideme yazık ettim

ok
orhan kuru
10.09.2022

Servis konusunda sıkıntı vardı sipariş için bile çok bekledim yemeğin gelme süresini siz düşünün yemeklerin lezzetine birşey diyemem ama 5 yıldız vermemdeki amaç en üste çıksın diye

FA
Fehime Akkar Timoçin
10.05.2022

Ballı yoğurt yiyin çok güzel görüntüsü de Tatı da yemekleri de gayet lezzetli çocuklara da park yeri var mekan da güzel lambalar eklenmiş renkli renkli onlar da hos olmus ailecek gidilecek bir yer

VY
Veysel Yaylacı
09.18.2022

Malesef 20 sene önceki lokantalar gibi

NS
Necati Sercan Çağan
09.17.2022

Mezeler çok güzel. Kaşarlı alabalık orta, sarma beyti pişmemişti.

AM
Adalet Mulk
08.22.2022

İlgi alaka gayet iyi, garson ve işletme sahibi ilgili, mekan güzel, açık hava asma ağaçlarının altında bir ortam. AMA. Yemek lezzeti yok ve porsiyon çok az. 1.5 Porsiyon söyledik ekmek yemesek doymayacaktık. Ayrıca lezzette yok, piyasayla aynı fiyat olması da hak etmiyor bu yüzden. Tavsiye etmiyorum.

SB
Sacit BAHÇEEVLİ
08.21.2022

Fiyatına göre uygun çok müze yok Osmaniyede tavsiye üzerine gittim ama başka yerlere de gidilebilir

Recep Çalışkan
08.11.2022

Mekan çok güzeldi ilgi alaka çok iyi , lezzet mükemmel. Kesinlikle tavsiye ediyorum

KM
Kübra Mumcuoğlu
08.11.2022

Mekan bahce icerisinde ferah. Cocuklar icin uygun. 4 kisi gittik Salata ve cacığı 2serli getirdiler. Kaşarlı balık güzeldi. Ayıklanmış dirket yiyebiliyorsun elin kirlenmeden. Balli cevizli Manda yoğurdu da denedik. Hafif bir tatlı seçeneği ama balı ve cevizi daha bol olsa daha cok severdim. Çayı şansımıza mi artik cok kötüydü içemedik bile. Ortaya koyulan yeşillkten kurt ciktigi icin hiç yemedim bile. Daha cok dikkat edilmeli bu konuya. Ankaradan geldik fiyat performans olarak bizim için guzel bir deneyimdi.

YS
Yaşar Senay
08.10.2022

Kaşarlı balık yemeye gittik balıktan fazla kaşar vardı balığı goremedik

AK
Ali KILIÇ
08.08.2022

Adana kebap üzerinde karar kıldık. Gayet leziz ve doyurucu idi. Bölge için en güzel bir yer olarak kabul edilebilir.

EE
Eguminer E
08.07.2022

Çok güzel lezzetli ikramı işletme sahibi çalışanların tavrı çok iyidi Osmaniyede güzel bir işletme

AA
Abdurrahim ASLAN
07.11.2022

Kesinlikle gidilmesi gereken bi yer. Hizmet on numara yemekler harika. Osmaniye’de gidilecek nadir lokantalardan bitanesi.

Mehmet Çot
07.06.2022

Normalde de sık sık gittiğimiz bir mekan. Geçenlerde İftar için gittik. Servis hızlıydı. Yemeklerin lezzetini zaten anlatmaya gerek yok. İlgili ve alaka çok güzeldi. Yemeklerin yanına verilen 4 çeşit meze, ara sıcak olarak içli köfte ve kaşarlı mantarın tadı harika idi. Sıcak bir ortam, aile mekanı.

NK
Nevin Kahraman
07.05.2022

Muhteşem lezzet hızlı servis benim favorim kaşarlı balık bir de toprak kapta ısıtılmış humusu denemelisiniz

Fu
Fethullah uçar
07.02.2022

Sadece telefonla birkaç soru sordum menülerle ilgili. Telefonda bu kadar ilgiliyseler restoran da nasıllar bilmiyorum. İlgi ve alakanız için çok teşekkürler.

SY
Selçuk Yıldız
06.26.2022

Yorumlara bakarak geldik . Yorumlar güzeldi ama kaşarlı alabalık yedik ve alabalık tadını pek alamadık . Çay istedik suyla aynı sıcaklığa sahipti . Müşteri memnuniyeti olarakta beğenmedik .

hüseyin özatlı
06.23.2022

Adana kebap harika idi. Tabiki kaşarlı balık ta....

Özcan ÖNER
06.10.2022

Et balık mezeler gerçekten çok güzel. Merkezi konumda aile ile gelinebilecek bir restoran. Servis hızlı. Hijyen güzel ancak sinek sorununa çözüm bulunması gerekiyor

Şevket TERZİ
06.04.2022

Özellikle manda yoğurdu ve üzerine dökülen bal beni benden aldı diyebilirim. Hayatımda ilk kez böyle bir şey yedim ve tadına doyamadım. Onun yanı sıra kebap çeşitleri harika. Güveçte kaşarlı alabalık tavsiye ederim.

GK
Gökhan K.
05.23.2022

Yemekler güzel, ama bu garson masaya herşey getirdi. İki kişi toplam 260₺, çok pahalı. Bir daha gelmiyoruz.

hc
hasan cuhadar
05.22.2022

Bence Osmaniye ye gelipte buraya uğramadan gitmeyin. Boyle bir lezzet gerçekten yok.ilk fırsatta tekrar geleceğim özellikle kaşarlı balik son lokmaya kadar soğuma diye birsey yok. Yapandan düşünenlerden Allah razı olsun . Tekrardan ellerinize sağlık.

MA
Melek ALTINOKLU
05.20.2022

Ankaradan Gaziantepe giderken telefon ile 21:30 a kadar açık olduklarını öğrenip gittik. Güleryüzlü personel tarafından siparişimiz hızlı, sıcak ve hijyenik bir şekilde getirildi. İşletme sahibi ile hoş bir sohbet eşliğinde çok lezzetli Adana kebaplarımızı ve kaşarlı mantarımızı yedik. Salata oldukça fazlaydı. İşletme sahibinin önerisiyle ballı ve cevizli yoğurt ile akşam yemeğimizi tamamladık. Hesabı gördüğümüzde fiyatların da makul olduğunu ve ballı cevizli yoğurdun ikram edildiğini gördük. Bir daha uğramak kısmet olursa kaşarlı balık da deneyeceğiz. Adana Gaziantep arasında seyahat edip lezzetli, hijyenik ve uygun fiyatlı yemek yemeyi isteyen herkese işletmeyi tavsiye ederim.

HS
Halil Savaşcı
05.13.2022

Balık yedik lezzeti güzeldi. Fakat cok kalabalık olmamasina rağmen ilgi alaka biraz zayıftı ve fiyat olarak da bir tık yüksek

GK
Gizem Korkmaz
05.06.2022

Balık yemek için çok güzel diğer ürünlerini denemedim ama balık çok lezzetliydi. Ramazanda iftar için gittik servis çok gecikti. Bu sebeple puan kırdım.

ZO
Zky Oymak
05.01.2022

Yönetim rezalet 2 garson ile onlarca kişiyi ağırlamaya çalışıyorlar. Pişman olduk şuan geldiğimize iftar vakti geçeli yarım saat oldu hala yemek yok

SP
SEYYAR PSİKOLOG (SEYYAR PSİKOLOG)
04.13.2022

Yemekler güzeldi fakat salatalar azdı.Ayrica birçok yerde mezeler yemeğin yanında ücretsiz verilir özellikle balıkta böyledir.Bu yönden biraz pahalı geldi bana .İlgi ve alaka güzeldi 🤔👍

HB
Hasan Basri Bazoğlu
04.12.2022

Müşterilerle ilgilenilmiyor, garsonlar verilen siparişleri unutuyor, yemekler soğuk servis ediliyor. Kesinlikle önermiyorum bu mekanı.

Kübra İris
04.03.2022

Osmaniye organize sanayi bölgesinde çalıştığım dönemde burası bizim müdavim mekanimizdi. Çok lezzetli et ve balık yedik, mezesi de harikaydı. Eşim hala yoğurtlu ballı cevizli tabağından bahseder. Bizim için özel bir yer ve bu özelliğe de lezzet kattığınız için ayrıca teşekkürler...

BA
Beytullah Atabey
03.01.2022

Fiyat/performans mekanı. Lezzet olarak Osmaniyede yiyebileceğiniz en iyi yemekler bence burada. Ballı yoğurt olayını duymuş pek anlam verememiştim. Tadına bakma fırsatı da bulmuş olduk böylece ve açıkçası tadı da bahsedilen kadar güzeldi. Gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz.

HK
Hüseyin Kemal Çilingir
11.19.2021

İlgi alaka çok iyi. Mezeler başarılı, balık taze ve iyi pişmişdi. İkramları da çok iyiydi. Osmaniye ziyaretinin son gününde keşfetmenin dışında her şey çok iyiydi.

Kb
KAKTÜS bey
07.20.2020

haftasonu gittik.. virüs nedeniyle her müşteri kalkışında masa örtüleri değiştiriliyor açık havada yemeğinizi yiyebiliyorsunuz... sadece biraz sinek şikayetimiz oldu kara sineklerden baya var... yemek olarak kaşarlı balık yedik gayet lezzetliydi.. ballı yoğurt efsane mutlaka tavsiye ederim... şalgamları gayet lezzetli... fiyat olarak 2 kişi kaşarlı balık salatalar ballı yoğurt meze içecek 76 tl gayet uygundu bizce

JE
Joseph Ertaş
07.15.2020

Tecrübeli ve güleryüzlü personelleri ,asma ağacının altında sıcak havayı hissetmediğiniz serin bir mekan. erken saatlerde serpme kahvaltı ile güne başlayabilir , öğlenden sonra kebap çeşitleri , balık çeşitleri ile günü tamamlayabilirsiniz. Fiyatlar her bütçeye uygun, kesinlikle tavsiye ediyorum

MO
Mustafa Onur
07.06.2019

Delicious, good food

Ö. K.
06.15.2019

1- Balık lezzetini bilmiyorum ama kebap hem lezzet hem porsiyon hem de meze çeşitliliği açısından ne yazıkki geçer not almadı.2- Başkalarının da dediği gibi kebap öncesi sadece soğan/maydanoz salatası ve normal salata geliyor. Başka gelen meze yok. Diğer ürünler ücrete tabii.3- Et şiş ne yazıkki sert, 8 tike et ve 2 tike yağ var. Ayrıca köz domates ve köz biber ile sunuluyor. Ve nedense her şeyin üzerine bol miktarda maydanoz atma alışkanlıkları var.4- Beytinin tadına bakamadım acı olması nedeniyle ama kıyması beğenilmedi arkadaş tarafından.5- Garsonlar genel olarak güleryüzlü ama Göz göze gelmek ve bir şeyler istemek için çabalamanız gerekiyor.

ms
mert samet erdogan
03.25.2019

Muhteşem lezzet. Kesinlikle gidilmesi gereken bir restoran. Özellikle kabak tatlısı ve humus şahane. Gerçi hepsi şahane. Seçim yapmak zor. Gelin ve kendiniz görün.

İbrahim
02.05.2019

Alabalık ve et cesıtlerını kesınlıkle denemelısınız.servıs mezeler guzel ve lezzetlı fıyatlar uygun

ZG
Ziya Guney
02.05.2019

Kesinlikle pişmanlık kaşarlı balık 1.5 Adana söyledik yanında sadece soğanla mevsim salata geldi diğer mezeler ekstra cevabı aldım garsondan içeriyi boş görünce el değiştirmiş yada ustasımi değişmiş dedim yok abi aynı dendi hesap 55TL en azından lezzetli olsa göze gelmezdi ama karar sizin

Ömer Faruk
12.02.2018

İstanbul dan kalkıp geldik buralara :Gerçekten güzel bir mekan Kaşarlı Alabalık kesinlikle tavsiye edilir.Mezeleri bol ve çok güzelBallı yoğurt tavsiye edilir...

tb
trk brn
10.09.2018

Dirty

HK
Harun KÜÇÜKKILINÇ
11.23.2017

Osmaniye deyince kaşarlı alabalık ve Serhat lokantası akla geliyor. Mutlaka deneyin. Yanına ballı manda yoğurdunu da isteyin. Fiyat oldukça makul.

Phone
View number phone +90 328 826 20 16
Last update: {date}
4.1
Open
SERHAT ET VE BALIK LOKANTASI in Osmaniye

Your question has been sent.

Expect an answer!

Thank!

Your review has been submitted.

Thank you for being with us!