• en

Ravenala Boutique Resort in Phan Thiet

- View Place Hours
Place Hours
Ravenala Boutique Resort in Phan Thiet
4.3
50
Direction

146 Nguyễn Đình Chiểu, Phường Hàm Tiến, Thành phố Phan Thiết, Bình Thuận 800000, Vietnam, Phan Thiet

Ask a question
Description

Ravenala Boutique Resort - in Phan Thiet, Vietnam

Overview
Features
Review
Add rating:
Ravenala Boutique Resort
st
son truongminh
09.02.2022
4

Nơi yên tĩnh, bãi biển đẹp thoai thoải, hồ bơi sạch.Khuôn viên xanh sạch, thoải máiNhân viên nhiệt tình.

Ravenala Boutique Resort
mh
maybanhbao hongphat
08.26.2022
4

Giá cả phải chăng!! Nhưng nhiều hạng mục cần được cải thiện sữa chữa.

Ravenala Boutique Resort
HD
Hung Dung Nguyen
08.11.2022
4

Một nơi đáng để nghỉ dưỡng . Không khí trong lành , nơi ở sạch sẽ thoáng mát. Địa điểm tiện để di chuyển sang các khu vui chơi lân cận

Ravenala Boutique Resort
NT
Nguyen Thi
08.08.2022
5

Resort không quá rộng nhưng không gian yên tĩnh, cực kỳ thoải mái, cây xanh phủ khắp nơi nên bước vào là thấy cách biệt khỏi thế giới bên ngoài liền. Phòng ở đầy đủ tiện nghi, sạch sẽ, TV không được rõ, các vật dụng cá nhân và nước uống được refill mỗi ngày. Hồ bơi sạch đẹp, nhưng hồ cho trẻ em hơi nhỏ, khoảng 5 bé vào là thấy chật rồi, hồ lớn thì rộng rãi, thoải mái hơn nhưng nước sâu nên bé nhỏ không xuống được. Nhân viên nhiệt tình, thân thiện. Buffet sáng rất ngon, nhiều món. Các bữa ăn khác theo set menu cũng vừa miệng, món được thay đổi liên tục. Bãi biển không có được bờ biển dài rộng, cũng hơi nhiều rác, nếu resort chịu khó dọn dẹp bờ biển liên tục nhìn sẽ sạch sẽ, dễ chịu hơn, biển tắm ổn. Nói chung mình hài lòng trong thời gian lưu trú ở đây.

Ravenala Boutique Resort
KN
Kiên Nguyễn
07.12.2022
3

Không gian thoáng đãng. Có bể bơi cho người lớn và trẻ em, có nhân viên quan sát. Bể bơi khá sạch nhưng sau 1 đêm mưa thì thấy nước khá đục, có vẻ không được vệ sinh hàng ngày. Bãi biển riêng thì tệ vì đầy rác không ai dọn.Phòng ốc rộng rãi thoáng mát, chỉ có tv cáp, không smart tv. Máy lạnh chạy ổn và đúng nhiệt độ điều chỉnh. Các vòi nước thì không tốt lắm nhưng được nhân viên khắc phục nhanh. Đèn phòng khi hư cũng được thay nhanh, nhưng lẽ ra những vấn đề này phải được khắc phục trước khi khách nhận phòng.Bữa ăn chuẩn 3 sao nhưng rất ít thức ăn và không đa dạng, chất lượng tạm được, không ngon. Bữa sáng buffet chất lượng bình thường không tương xứng 3 sao.

Ravenala Boutique Resort
MM
M M
07.07.2022
1

Vị trí ven biển tạm được, tuy nhiên biển nước đục, nhiều rác. Nội thất cũ, trang thiết bị xuống cấp không được duy tu bảo dưỡng tốt, phong cách phòng như nhà nghỉ ven đường. Bể bơi tạm được nhưng giáp biển quá nên gió rất to vào buổi chiều. Giá phòng 1.7tr không ăn sáng chưa tương xứng với dịch vụ, hạ tầng.

Ravenala Boutique Resort
td
t dt
07.02.2022
1

Dao cạo râu thì bể nát.Khăn tắm vết đen đầy ra.Miếng lót giường không có như các phòng khác thì resort trả lời: các phòng khác đang dùng rồi. Cái này không nằm trong gói book phòng. Trong khi book 3 phòng, 2 phòng có, 1 phòng thì không. Thái độ phục vụ trả lời kiêu ngạo. Dĩ nhiên sẽ không có lần sau

Ravenala Boutique Resort
ll
luan le minh
06.26.2022
3

Không gian khu vườn và hồ bơi view biển khá đẹp. Nhân viên thân thiện. Nội thất khu building khá cũ do xây đã lâu và chưa được cải tạo, nâng cấp. Phòng rộng rãi và đơn giản. Điều khiến không hài lòng là thiết kế vị trí máy lạnh không khoa học, nằm khuất trong 1 góc trên cửa ra vào trong khi giường nằm thì lệch hẳn sang 1 bên nên không mát do máy lạnh thổi trật lất, nó chỉ thổi mát cho cái tủ quần áo, còn vị trí giường ngủ thì không. 1 vấn đề khác là cách âm quá kém, hầu như nghe rõ mồn một âm thanh bên ngoài và phòng bên. Thêm nữa là cánh cửa phòng làm bằng gỗ có kính, nhưng không có rèm, mặc dù là kính mờ nhưng vẫn không đảm bảo riêng tư khi bên trong mở đèn thì bên ngoài vẫn có thể nhìn thấy các hoạt động bên trong của du khách. Tóm lại, ngoại cảnh đủ tiêu chuẩn 3 sao. Nội thất chỉ tương xứng khách sạn 2 sao.

Ravenala Boutique Resort
JN
Jane Nguyen
06.23.2022
2

Phòng giá bán quá cao trong khi bên trong đồ đạc nhìn cũ bẩn, k vệ sinh sạch sẽ. Đúng như bị bỏ hoang 2 năm giờ tranh thủ mùa cao điểm bán lấy được để bù lại.Mặc dù bên ngoài vườn và bể bơi thì dẹp.Bữa ăn sáng buffe thì ít món. 🥲Nếu muốn có bãi biên dẹp mọi người nên chọn khu đầu đường Nguyễn Đình chiểu nhé !

Ravenala Boutique Resort
NP
Nguyen Phuoc Hai
06.20.2022
5

View biển đẹp, có bể bơi cho người lớn và em bé.Nhân viên rất nhiệt tình, điểm tâm Buffet sáng rất chu đáo và rất ngon, nhiều món.

Ravenala Boutique Resort
HT
Hằng Thanh
06.14.2022
4

Phòng tiện ích nhưng hơi nhỏ 3/5Bồ bơi ngoài trời và sát biển rất đẹp, không có bãi cát để xuống nghịch nước 4/5Resort đông khách đến ở. Ngày mình check in hơi ồn ào vì là CN và resort có sữa chữa gì đó. 4/5Vị trí thuận tiện nằm trên trục đường ăn chơi 5/5Nhân viên phục vụ ở mức 4/5Quầy ăn sáng buffe nhưng ít món, nếu ai ăn chay thì cân nhắc ạ.Nhưng mình muốn thử thay đổi, từ village sang resort nên book, vẫn có thời gian vui vẻ và tận hưởng ở đây.Chấm 4/5.

Ravenala Boutique Resort
DN
DUC NGHIEM
06.13.2022
4

Our family experience was alright, spacious room if you dont mind some broken details of the room.Breakfast is from 7AM-9AM which is very crowded and short, limited choice of food but it is not so bad.Great pool for kids and adultsGreat beach front with white sand, some trash out in the water.

Ravenala Boutique Resort
KP
Khanh Phạm Tú
06.02.2022
4

Khách sạn rộng, view ngay mặt biển nên rất đẹp. phòng ốc rộng rãi, nhân viên dễ thương và nhiệt tình. Có lẽ do xây dựng lâu và do dịch ít khách nên trong phòng có mùi ẩm mốc hơi khó chịu, nhưng được cái phòng nhìn sạch sẽ, giường rộng. Toilet sạch, có đủ đồ dùng. Có khăn tắm và khăn tắm biển. Trong phòng còn có quạt trần, tivi tủ lanh đầy đủ. Có bàn ghế ngồi trong phòng. hồ bơi thì cũng hơi dơ vì mình nhìn xuống đáy hồ có nhiều cặn bẩn đen nên mình cũng không dám xuống tắm. Nói chung ngoại trừ phòng có mùi và hồ bơi hơi dơ xíu thì mọi thứ đều ok

Ravenala Boutique Resort
KN
Khánh Nguyễn Quốc
05.22.2022
1

QUÁ THẤT VỌNG.- Đặt 2 phòng giường đôi nhưng khi đến lại nhận 1 phòng đôi và 1 phòng đơn. Nhân viên đổ lỗi do booking và không có bất kì hỗ trợ khác hay xin lỗi nào đến khách.- Phòng bungalow không khác gì phòng thường. Phòng rất cũ, vòi sen hỏng nước yếu, điều hoà hỏng, tường bẩn vẽ bậy, tay vặn cửa dán băng dính mất thẩm mỹ. Không đáng giá với giá tiền cao.- Dịch vụ tệ. NHÂN VIÊN không thân thiện, không hỗ trợ. Khách trả phòng là không hỗ trợ gì nữa, không hỗ trợ khách ô dù tránh mưa để ra xe.- Hồ bơi không sạch như trên ảnh.

Ravenala Boutique Resort
TN
Tran Nam Anh
05.13.2022
5

The room was good, specially for the price! Love the swimpool, and the sea is just behind it. Superb!

Ravenala Boutique Resort
TN
Thong Nguyen
05.07.2022
5

Ok...bãi tắm hơi nhỏ...pv rất tốt,phòng sạch sẽ...sẽ ghé vào lần sau nữa...

Ravenala Boutique Resort
TL
Tuấn Lê
04.25.2022
4

Phòng ổn. Có hồ bơi. View nhìn ra biển tuyệt vời .giá lại rẻ. Phòng giường đôi 450k quá rẻ

Ravenala Boutique Resort
TT
Thái Thái
04.14.2022
3

Mình chọn không kĩ nên tới thấy resort khá cũ. Nhưng phòng thì cũng được so với giá. Ở đây các gia đình có con nhỏ đi khá đông và chủ yếu cho các bé tắm hồ bơi chứ ít tắm biển.

Ravenala Boutique Resort
SJ
Sun Jang
03.14.2022
4

Resort khá đẹp, sạch sẽ, có hồ bơi rộng rãi. Tuy nhiên bãi tắm hơi nhỏ, đồ ăn tương đối thôi.

Ravenala Boutique Resort
BG
Brandee Grider
08.10.2021
3

Nice place, but I had to argue for the 2 broken/old balcony chairs to be replaced. Staff were scarce and unfriendly. Even though I was the only person there, they wouldn’t allow me have a local friend over to the pool.

Ravenala Boutique Resort
TN
Thinh Nguyen Van
06.03.2021
4

Ok

Ravenala Boutique Resort
AH
Akmal Hamrayev
05.02.2021
1

Very bad staff

Ravenala Boutique Resort
DT
Dinh Thi Le
04.20.2021
5

Good place for family vacation

Ravenala Boutique Resort
Ольга Попова
02.20.2021
5

Beautiful hotel on the beach! Very nice hotel, the kitchen is on top! Suitable for families with children and individual travelers! Room cleaning every day, water,tea, coffee and wifi for free. In addition to breakfast and lunch, there is a pleasant snack by the pool in the afternoon teaVery responsive and responsive staff. The territory of the hotel is clean, the pool is well maintained and large! A pool without bleach! Oxygen purification, which is very good!The eyes do not sting and children swim comfortably.

Ravenala Boutique Resort
Ánh Diệp Lê
08.18.2020
4

Good place. Good food!

Ravenala Boutique Resort
김희동
06.07.2020
5

Fantastic view and well maintained swimming pool. Nice people and clean room. Loved my room by the pool. I enjoyed the scenery from restaurants. Only setback is that you may not get the same MENU which ordered previous day. But it is ok because the Covid 19 is the reason. Best value considering what I paid.

Ravenala Boutique Resort
JR
J.T. R
03.23.2020
4

The landscaping is very nice, along with pool and breakfast buffet. Its a very cute boutique hotel and a good value. What keeps it from becoming a 5-star hotel is not all rooms are the same quality, and the staff does not have the best people skills. Luckily, I speak Vietnamese, but still the customer service could be better.

Ravenala Boutique Resort
SP
Simon Petts (TravelingIn)
03.04.2020
2

Bad. Overpriced. Staff have bad attitude, patronizing, rude. No manager to be found. No beach. Generator running 24/7 next to the room. Very average breakfast complete with broken glass.

Ravenala Boutique Resort
JM
Jake McAuley
02.28.2020
5

You cant go wrong with this resort. On of our highlights!

Ravenala Boutique Resort
BH
Bea Hello
02.27.2020
2

The hotel was nice but very noisy. First a Tuesday all night kakoke (think from across the road!Felt like in my room. Next morning garbage bins collected. Walls very thin. Breakfast; a good selection.

Ravenala Boutique Resort
EK
Erika K
12.18.2019
2

We can not recommend that Resort. The quality of the stay does not relate to the price:(We now have four weeks Vietnam experience and this is one of three place we stayed in MuiNe)-We booked a Beach bungalow and got a room with patio at the first floor in a House . They basically dont even have bungalows at that Resort.- the staff at the reception is pretty much the key to our experience because they spoke little english and we didnt feel like they cared. There was no Service or hospitality mindset.- we had cold showers 3 days in a row even though we told everyday.- bathroom Was Semi-clean. The staff who helped us with the luggage walked into the wet bathroom with shoes so it was dirty afterwards.- Only feew seats(Deck chairsat the Beach. Mostly without pillows, the staff didnt even put them there even after people sat there on the bare uncomfortable wood Seat.- We were told that Water is free, it was no Water on the pricelist in the room. Though they Charged us the Water at the checkout.-Really late room Service in the afternoon(~3pm). They wanted to access the room when we wanted to relax after a day Tour.

Ravenala Boutique Resort
IS
Ian Shedden
12.03.2019
4

Beautiful pool area and right by the sea. We booked a sea view room but before we came the room description changed to pool view. We have a view of the sea and the pool so were very happy.We have a bowl of fruit left in the room each day and a really nice bonus is the fruit juice, fruit and cakes served for free by the pool each afternoon.Only negative thing is that the beach has debris from fishing nets etc in places.

Ravenala Boutique Resort
NC
NgỌc CưỜng Nguyễn
10.30.2019
4

Ravenala resort

Ravenala Boutique Resort
TB
Tai Buu
10.26.2019
5

Excellent! Everything is great... Recommend to everyone come to Mũi Né!!!

Ravenala Boutique Resort
PQ
Phan Quyet
09.12.2019
5

good place

Ravenala Boutique Resort
CL
Cash Lai
09.02.2019
3

The performance was worth to its 1M VND per night, staff were hospitalized but some of them could not well communicate in English.The room I stayed in 210, not be able to adjust the wind direction for air-con.Besides these, I think it’s still a nice resort. You could find massage stores at the opposite, one or two nice local restaurant are near by as well, the area of seafood restaurant is also at the walking distance.

Ravenala Boutique Resort
MV
Mint V
07.20.2019
4

Hotel treats everyday from 3-4pm. Bathroom is nice and spacious, room is ok.

Ravenala Boutique Resort
NT
NGUYEN TRUONG KHANH
06.10.2019
5

Good.

Ravenala Boutique Resort
이선애
05.23.2019
4

Good

Ravenala Boutique Resort
KD
Khuong Do
04.28.2019
5

Room is clean, well equipped. Nice swimming pool. In general, really good experience for my family.

Ravenala Boutique Resort
KT
Khánh, Trần Quang
03.31.2019
5

Good place

Ravenala Boutique Resort
MA
Malik Adnan
03.18.2019
3

Its good and calm place for stay

Ravenala Boutique Resort
TT
The Theory Man
03.06.2019
5

Beautiful beach resort & friendly staff

Ravenala Boutique Resort
김균희
02.06.2019
4

good location. and swiming facilities

Ravenala Boutique Resort
ธีรสุทธิ์ โชติพรพิสุทธิ์
11.29.2018
5

Good place

Ravenala Boutique Resort
GE
Gregory Edmond
11.06.2018
5

Every meal we have is great, returned to the hotel for longer stay this time.

Ravenala Boutique Resort
MV
Maria Vo
08.22.2018
5

It was such a beautiful place to stay at. The place reminded me of a perfect jungle. The decorations and the view are so nice. I stayed in the four or more persons room and it was so huge. I thought that door to get in was not the room door but to open to get into the room inside, sorry kinda confusing on my part. Anyways I loved it here. The staff were nice, the food were great, and rooms were pretty clean. They gave you a free dragon fruit, so nice. I recommend coming here if youre ever in the area.

Ravenala Boutique Resort
VP
Vu Pham
05.26.2018
5

Good

Ravenala Boutique Resort
TN
Tri Nguyen
02.21.2018
5

Very good resort, good view to everything although the resort is small. You must go down by stairs to swim the sea. No beach and sand often disappear most of the the day and reappear at noon. The breakfast have a not so large selection of food. I would definitely recommend this hotel!

Ravenala Boutique Resort
MP
Matt Pelmear
12.14.2017
5

Very good service and good breakfast. Beautiful outdoor environment and nice bungalows. We had an ocean-facing bungalow and loved it. The beach was clean, and it was pleasant to sit along the beach and read for many hours.The water and coke in the fridge is not free, but there is no sign indicating so.

Last update: {date}
4.3
50
Open
Ravenala Boutique Resort in Phan Thiet

146 Nguyễn Đình Chiểu, Phường Hàm Tiến, Thành phố Phan Thiết, Bình Thuận 800000, Vietnam, Phan Thiet

Your question has been sent.

Expect an answer!

Thank!

Your review has been submitted.

Thank you for being with us!

We will call you back!