• en

Place Hours
3.6
Direction

Calea Timișoarei 173, Drobeta-Turnu Severin 220015, Romania, Drobeta-Turnu Severin

Ask a question
Description

Pensiunea Ioji - Hotel in Drobeta-Turnu Severin, Romania

Overview
Features
Review
Add rating:
Alina Banica
08.30.2022

Execrabil serviciu!!!!!Nu am apucat sa ne cazam si cred ca bine am facut..dar felul in care ti se raspunde la telefon este de neimaginat..Am ramas efectiv blocata,inca nu mi revin din soc pentru ca nu am fost niciodata tratata cu atat de multa lipsa de respect!Am sunat sa intrebam daca gasim o camera libera intr o anumita sambata si tipul de la telefon ne a raspuns:”avem domne dar avem si eveniment atunci sa nu va prind ca imi comentati,va zic de pe acum ca n am chef de asa ceva😕”Aaa,whatttt???Am raspuns ca e ok (ne am gandit ca hai poate are omul o zi proasta desi asta nu i da dreptul sa vorbeasca asa,exclus)si nu ne deranjeaza si ni s a zis “pai hai veniti atunci si vorbim dar v am zis fara comentarii”😕Si ni s a inchis telefonul fara sa apucam sa zicem un cuvant..de buna seara sau la revedere nu mai zic,deja am pretentii🤣Evident ca nu o sa calcam vreodata piciorul acolo!Doar serviciul telefonic m a scarbit..si e de ajuns!Schimbati va angajatii ca altfel nu va vad bine..🙄

Ady Bolovaneanu
07.30.2022

Cazarea lasă de dorit, merita o stea.

tA
thelink Alex
07.20.2022

Ne am cazat la ora 21 , de la ora 22 a început muzica care a durat până la ora 04 dimineața , plasa de țânțari de la geam nu se închidea,saltele tari ca betonul .Dacă doriți sa va cazați sa nu luați camera la strada toată noaptea se aud mașinile cum circula !!!!

IT
Iulia Turcanu
06.10.2022

Deabea am ajuns și sunt foarte dezamăgită. Camera este murdara (cu pânze de păianjeni și praf peste tot).In camera de hotel nu găsești decât un pat și o baie in care mai mult te murdărești decât te cureți .Camerele nu sunt aerisite. Nu recomand sub nicio formă!!!

MC

MS
Martyna Sztwiorok
05.01.2022

I arrived at night after 10 hours of driving and didn’t it have place to rest.they had big wedding so no option to get a good sleep, I couldn’t find reception or anything to check in. Nobody speaks English the owner is rude all I heard from him was ciao bye. Tragic I really don’t recommend all Good receives are from other Romanians who had wedding there, not reservation for room. For your own safety and nerves don’t book this hotel. Better is to go straight to Tudor hotel or flora hotel fluent in English and very polite.

DG
Dan Gioarsa
04.14.2022

La această vulcanizare ești servit corect și profesionist. Dacă la toate unitățile prestatoare de servicii ai fi servit la jumătate ca aici am fi departe!Felicitări, domnilor!M-a surprins plăcut că mecanicul era fiul patronului și nu are aerul de șef!Bravo, stimate domn!

Андрій Тищук
09.30.2021

Забронювали номери через Booking. Приїхали вночі. В готелі два весілля, вільні номери відсутні. Англійською ніхто нічого не розуміє. Добре, що близько був Hotel Tudor. Не на багато дорожче за цей притулок, за те є просторі вільні номери, автостоянка, а персонал вільно спілкується англійською.

FT
Florin Trusca
09.29.2021

Super ok

AC
Alina Craiovan
09.22.2021

Meniu de nunta cu produse de calitate îndoielnică . Personal amabil.

MD
Mircea Dobreanu
09.20.2021

Am participat la o nuntă.

FN
Florica Nicoleta Cloboc
08.30.2021

Curățenie ok. Fără frigider și aer condiționat. Patronul s-a comportat foarte arogant și ne-a repezit cu replici urâte

AA
Alina ADA
08.28.2021

Baia defecta, in baie e un geam care da spre un hol, geamul e orientat exact catre cabina de dus. Infiorator.

Alexandra Bubueanu
08.26.2021

Cand am citit anuntul de pe Booking mi se promitea consola Nitendo, halate de baie, papuci de camera. Cand am ajuns la cazare, pentru 150 lei am primit o camera fara niciuna dintre cele mentionate mai sus, in plus, cu un perete despartitor din rigips, nefinalizat. Nici atitudinea celui care ne-a întâmpinat nu a fost una profesionista.

GD
Grad Daniel
08.16.2021

Cearșafuri folosite și nespălate...se vedea clar că sunt șifonate de cei care le-au folosit înaintea noastră. La 100 lei nu mă așteptam la cine știe ce lux, dar măcar atâta lucru vreau sa primesc de banii ăștia, o lenjerie curată, prosoape curate (apropo, nici alea nu erau schimbate, erau încă ude și miroseauși un minim de curățenie, pe care din păcate nu am primit-o. Am citit și eu recenziile altor clienți și nu am crezut că e chiar asa rău, dar m-am convins. Proprietarul nu își dă nici cel mai mic interes să iti ofere niște condiții minime!

HB
Hansi Bauer
08.10.2021

Besitzer unfreundlich, reserviertes Zimmer wurde an wen anderen vergeben,....

VV
Viorica Vataman
07.31.2021

Camera murdara,miros neplacut,baia defecta,fara aerisire,geamul dadea intr-un hol in construcie,o caldura infernala. O petrecere zgomotoasa la parter.N-am inchis un och!Am plecat la miezul noptii neodihniti,pentru ca era imposibil...Chiar si internetul foarte slab! Nu recomand nimanui!

cc
cutui cosmina
07.26.2021

Cei mai plictisiti si lipsiti de chef ospatari i.am intalnit aici. Nu recomand

BT
Bogdan Toman (Bogo)
06.22.2021

Na jedną noc jest ok. Duże, wygodne łóżko, miejsce do posiedzenia, bezpieczne miejsce dla naszych motocykli, no i pyszna gratisowa kawa rano. Polecam.

XB
Ximena Benga
06.18.2021

For 100 RON per night I can say it was really ok. Big and comfortable bed, our own bathroom with hot water running, quiet. I dont know how they cool the rooms during summer because I didnt see AC, not how they heat the room since there was no heater, but the insulation is good so we had a good temperature in the room

MN
Marian Nadolu
06.17.2021

Loji este o pensiune de tranzit,pe care o folosesti ocazional.

GB
Gabriela Bălan
09.29.2020

Ioi! Nu recomand! 100 lei/noapte si apa de la dus ajunge pe parchet in camera, nu sunt prosoape si nici aerisire buna! Evitati acest loc!

IE
Ionela Ema
09.20.2020

Totul a fost la superlativ.Va multumim pentru amabilitate si caldura cu care ne-ati asteptat!

CC
Cristian CRISTIAN
09.17.2020

Super ok!!!Raport preț calitate super.Mai greu când au evenimente... probabil în weekenduri ...pensiunea având în interior chiar sub camere 2 săli de evenimente.

IK
Istvan Kis
09.15.2020

Initial am fost cazati intr-o camera spatioasa cu geam ce dadea spre un hol in lucru.Deci fara nicio sursa de aer curat.Ulterior am cerut sa ne mute intr-o camera din mansarda plina de stalpi de sustinere de nu vedeai din pat televizorul care avea un geam spre exterior dar cu o baie infecta urat mirositoare fara aerisire si cu closetul sub panta acoperisului de loveai cu capul in tavan.Am mancat un gratar de pui care si dupa ce le-am cerut sa-l mai friga tot imi dadea impresia ca piscuie la fiecare mestecatura.Pana pe la 1-2 noaptea la parter s-a desfasurat un botez zgomotos ce nu lasa loc de dormit.La et 1 mai era o sala de evenimente. Pot doar sa-mi imaginez care ar fi fost nivelul zgomotului in camere daca s-ar fi tinut vreun eveniment si acolo.Singurul aspect pozitiv e pretul mai mic decat la o pensiune decenta pt cei care accepta astfel de conditii.Pt ceilalti va sfatuiesc sa-l ocoliti.

Gustos
09.14.2020

Lenjeria neschimbata, doar așezată,... In rest no coment.

BE
Bivol Elisabeta
09.04.2020

😊🤗

AA
Alex Aex
08.25.2020

Nu faceti rezervări prin Booking, aveti ocazia să pierderi 200 de lei pt o noapte cand de fapt 1 camera este 100 pe noapte,. Asa eram eu sa-mi iau țeapă. Cand o sa ajungeți la pensiune cu Booking-ul facut o sa va dați seama la ce m-am referit.

DF
Dan Florea
08.23.2020

A fost o experienta urâtă. Nu recomand nimănui această pensiune. Am călătorit de la București și am avut o rezervare din timp și când am ajuns acolo, surpriza. Nici măcar la telefon nu a mai răspuns. Groaznic.

Alex Baicu
08.18.2020

Camerele sunt spatioase, nu este aer condiționat ușile se strica foarte ușor

cd
cristi dorobantu
08.14.2020

Super ospitalitate. Gazdele de nota 2000.

EB
Elena Brinceanu
08.10.2020

Sinceră să fiu in momentul in care am facut rezervarea nu citisem nici o recenzie. Apoi cand am inceput sa citesc (numai comentarii uratedeja nu prea mai voiam sa plec, mai ales ca aveam un copil mic. Ne-au depășit toate așteptările de la camere curate,aerisite (cu plase la geam, ca citisem ca nu aula conducerea minunata. Au facut tot posibilul sa ne faca sa ne simțim ca acasă . Cu siguranță o sa revenim tot la ei.

af
andrei florescu
08.09.2020

Locație excelenta . Personal de o amabilitate excepțională

AJ
Anamaria Juganaru
08.02.2020

Am făcut rezervare în urmă cu câteva zile.. ieri am plecat din Franța spre România. Când am făcut rezervare, scria că recepția este non-stop, când am primit confirmarea rezervării scria că pt check-in e până la ora 22. Ieri în jurul orei 15 am rugat-o pe mama mea să sune la pensiune pt a spune că nu vom putea ajunge până la ora 22 ci după, în contextul în care sunt destui km, domnul a spus că nu este nici o problemă. Când am ajuns în Drobeta la ora 00 mi s-a spus că este târziu.. după 1h30 am reușit să ne cazăm la pensiune. Prima cameră care ne-a fost prezentată era cu mucegai și butucul stricat, am refuzat categoric, a doua cameră era neterminată, camerele la mansardă fără niciun geam pt a aerisi, era foarte cald. Cu 3 oameni și 1 cățel, groaznic dar eram prea obosiți să mai plecăm în altă parte. Colac peste pupăză la restaurantul pensiunii era o mare petrecere care se auzea până în mansardă..groaznic..NU RECOMAND CLAR !!!!!!!! Așa experiență prin booking nu am mai pățit. Și scrie că o cameră este 100 lei și am plătit 150 lei..

AB
Adrian-Florin Bolos (LandB Project)
07.25.2020

Oferta calitativ pret acceptabila, dar nerecomandabila pentru pretentiosi.

AD
Avram Denisa
07.19.2020

Foarte ospitalieri, mai ales domnul care deține restaurantul, servire impecabilă, meniu bogat și foarte drăguț aranjat pe farfurii, camere foarte curate. Recomand cu incredere pentru evenimente. Toată lumea a fost foarte mulțumită, chiar și cei mai greu de mulțumit.

GC
Guiu Cristina
07.18.2020

Gazda a fost prietenoasă, am avut apă caldă la discreție, camera și baia au fost curate, doar că nu am avut climă și frigider.

cv
costea victoria
01.15.2020

Am inghetat! Foarte frig in cadrul locatiei iar preparatele servite au fost la fel de reci!

AD
Adriana Daniela Sîrbu
10.17.2019

Totul la superlativ: personal, locație, meniu!!!

CV
Cristian Vladut
08.27.2019

Am avut nunta acolo! Totul perfect! Mâncare bună, servire perfecta, cazare perfecta. Patronul un om de cuvânt și foarte corect! Recomand

em
escu my
08.25.2019

Pensiune OK, dar proprietarul fenomen, in sensul bun.

CM
Catalin Mihaila
04.29.2019

Miros neplăcut la recepție. Patronul stirb și nepoliticos. 👎

NJ
Nicu Jalba
03.05.2019

Foarte curat,atenția și ospitalitatea ospătarilor foarte bună.nota zece..

GD
Gherman Dacian
08.20.2018

Nu recomand. Am facut rezervare pentru camera dubla si cand am ajuns ne- au oferit camera in POD, fara geamuri si bineinteles caldura si mizerie. Mai bine dormi in masina.

GG
Giani Golentanu
07.23.2018

Azi noapte eu cu soția mea am avut cea mai mare zi din viața noastră Nunta ,am ajuns la 6 de la petrecere la pensiune si pot sa zic am fost trezit de bormasini si fete cu curățenia vorbeau parca erau la frizerie asa se auzea de tare

DC
Delia Chirila
07.15.2018

Mai bine nu! Decât sa te cazezi la aceasta pensiune, mai bine dormi în mașină! Camerele sunt fără geamuri cu o căldură greu de suportat, pernele și lenjeria de o proasta calitate, curățenia și igiena nu tocmai în regula, wcul care se plimbă în toate direcțiile plus un capac de la wc cu care îți poți lua zborul, apa de la dus care are scurgere directa în baie plus o ușă la baie care nu se închide pentru ca oricum nu ai nevoie de intimitate și nici cu personalul nu ne facem de ras! Iar în încheiere, după o noapte de "relaxare completa" am aflat ca este o pensiune în care se practica cea mai veche meserie asa ca aveți grija sa nu cumva sa plecați de acolo și cu ceva la pachet! O zi buna!!

IL
Ion Lariu
07.04.2018

Recomand.Casa si masa ok.

IN
Iosif Nagy
06.09.2018

A fost minunat!!! Am trăit niște clipe de neuitat!! Este o pensiune extra curata cu o servire nemaipomenită!Va multumim din inima!😚

DE
Dan Ela
12.31.2017

Pensiunea Ioji oferă cazare la prețul de 135 lei/ camera. O locațiune noua, fiecare camera are baie proprie, este curățenie și primire călduroasă.

Last update: {date}
3.6
Open
Pensiunea Ioji in Drobeta-Turnu Severin

Your question has been sent.

Expect an answer!

Thank!

Your review has been submitted.

Thank you for being with us!