• en

Direction

Vác, Március 15. tér 22, 2600 Hungary, Vac

Ask a question
Description

Magora Vegán Étterem - Vegan restaurant in Vac, Hungary

Overview
Features
Review
Add rating:
SS
Sofia Skourti
09.27.2022

Absolutely perfect vegan food that even non vegans would love! Very nice atmosphere!

BF
Both Fink
09.27.2022

Amazing food, amazing place and very good prices! We definitely going again!!

MH
Matthew Howells
09.14.2022

Great value for money, very clean and styled interior. Menu offered authentic hungarian cuisine. Quick service and pleasant atmosphere

DL
Dus Lin
08.22.2022

Pozitívumok:Tetszik ez a hely, már többször is jártam itt, többféle ételt is megkóstoltam, és soha nem voltam csalódott. A hangulat szuper, a kiszolgálók nagyon kedvesek. Az étlapon szereplő (vegánételek mind jól hangzanak, szívesen kipróbálnám az összeset. A kedvencem a hamburgertál volt eddig.Negatívumok:Az árak kicsit magasak ahhoz képest, hogy a kiszolgálás (bár kedves, denem túl gyors és néha megesnek olyan bakik, mint például múltkor eléggé odaégették a hamburgerbucimat és nem tudtam megenni, meg a mojito sem a legtökéletesebb.

Évi Csendes
08.20.2022

Hangulatos hely, kedves kiszolgalas, ugyanakkor sajnos az etelek minosegerol (es a valasztekrol, mivel fel 7-kor mar a foetelek fele elfogyottsemmi jot nem tudok irni. A nyari tekercs nyers zoldseghalmaz volt izetlen mogyoroszosszal, a legenyfogo leves uszott a zsiradekban, a brassoi fuszereket nyomokban sem tartalmazott. Csak annak ajanlom, akinek a mogottes filozofia tobbet jelent, mint egy klassz gasztrokaland 😊

TP
Tamás Pozman
08.17.2022

Konyha zárása előtt 2 órával már nem lehetett a főfogások mindegyikéből rendelni. A limonádé nem volt hideg. Ízvilágát tekintve nem ragadott magával, igaz én minden evő vagyok. 😅

GP
Greta Pankovics
08.16.2022

Nagyon finom ételek, nagy adagok és kedves személyzet. Megérte kipróbálni, ajánlom mindenkinek!😊

BZ
Balázs Zubák
08.04.2022

Az étlap 80%-a nem volt elérhető, erről rendelés után szóltak

Jose호세
07.24.2022

음료수랑 아이스크림 먹었습니다. 아이스크림이 진한 맛이었어요.(하겐다즈 느낌성당 근처에 있습니다.

ES
Edit Szilágyi
07.17.2022

Az egyik legjobb étterem, ahol valaha voltam. Az ételek nagyon finomak, a tálalás ízléses és nagyok az adagok. A felszolgálók kedvesek és készségesek. Az étterem berendezése pedig gyönyörű 🤩 Még biztosan visszatérünk ide!

MT
Márti Timár
07.11.2022

Néhány éve egy kellemes estét töltöttem el itt egy nagyobb társasággal, ahonnan elégedetten távoztunk...Sajnos ezt most nem tudom elmondani.Hosszú perceket vártunk, mire étlapot kaptunk, pedig csupán néhány asztalnál ültek emberek.A tortilla tölteléke nagyon fura ízű volt (elég régóta vega vagyok, szóval nem a megszokott ízektől való eltérést észleltem).A zöldbableves nagyon finom volt viszont! Kifejezetten pozitív élmény volt!A nyári tekercs mellé feltüntetett mogyorószósz szójaszósz. A mogyorószószban van mogyoró is, nem csak szójaszósz:-Sajnos ennek semmi köze nincsen ehhez. Javaslom ennek utánanézni és kipróbálni az ázsiai konyhában, fogjátok érezni a különbséget.A túrógombóc, amely eperöntettel és eperkaviárral szerepelt az étlapon, üresen érkezett ki. Néhány csokiszósz csík volt a tányér alján. A pincérhölgyek erről sem előtte, sem felszolgáláskor nem tájékoztattak. Jó lett volna, ha megkérdezik szeretném e így is kérni, ugyanazon az áron?A kávémat hidegen kaptam meg (espresso).Többször "üres járatban" mentek el a lányok mellettünk, el sem tudom képzelni mi a helyzet, ha sok vendég van? (vendéglátoztam). Rettentően lassúak a felszolgáló lányok, emellett roppant kedvesek...de ez sajnos nem ellensúlyozza, hogy a konya többször csenget, mire megkapjuk az ételt.20-as éveiben járó fiatalok elektronikus party zenéje ment az ebédünk alatt, rettentő ambivalens volt számomra a hely milliőjével...mintha nem lenne egyben a koncepció..A mosdóban nincsen kéztörlő eszköz, vagy papír, valamint érdekes dolgokra figyeltem fel a mosdó környékén, ezt csatoltam fotón.A hely, a berendezés, az elgondolás csodás! Hiánypotló és szükséges. Szeretném jól érezni magam itt és örülnék, ha ismét jó élménnyel térhetnék innen el.Köszönöm, ha figyelembe veszitek a jelzéseimet!

LH
Lydia Hunter
06.13.2022

Really delicious food, friendly service and great outdoor seating. The crepe was amazing and such good value for money! Will definitely be back :)

MV
Mátyás Viczenti
06.06.2022

Feleségemmel és családjával az elmúlt két évben jó néhányszor voltam az étteremben, és eddig alapvetően kellemes tapasztalataim voltak.A mai napon szintén Párommal és barátainkkal voltam a helyen, Feleségem gluténmentes hawaii pizzát rendelt, direkt azért, mert emlékeztünk, hogy régebben milyen finom volt a tészta. Sajnos azóta nagyot zuhanhatott a minőség, mert egy lidl mirelit színvonalú pizzatésztára felrakott darabot kapott, ami a lehető legrosszabb gluténmentes megoldás, ráadásul erősen elégetett ételt kaptunk. Miután udvariasan de határozottan visszavitettük a pincérrel (aki egyébként teljesen korrekt volt), a szakácsnő kijött, és kioktató hangnemben közölte velünk:- az étel árának 70%-át ki kell számláznia, ki kell fizetnünk- ez a pizza mindig is ilyen volt, ő évek óta itt dolgozikMivel a pizzával kapcsolatos állítása egy nyilvánvaló hazugság volt, amit ellentmondást nem tűrően le akart tolni a torkunkon, illetve felháborító módonegyáltalán nem volt hajlandó érdemben kezelni a reklamációnkat, ezért egymásra néztünk, felálltunk, és elmentünk. Így, ezzel a hozzáállással soha többet Magora.

EC
Eszter Czegledi
06.05.2022

Évek óta ide jártunk a családdal hétvégenként. A pincérek továbbra is nagyon kedvesek és próbálnak mindent megtenni a vendégekért.Azonban a szakács bizonyos gluténmentes ételeknél felháborítóan alpári stílusban kezeli a vendégeket, ráadásul a vendég képébe hazudva magaslóról. Ezért sok év után úgy döntöttünk keresünk másik éttermet Vácon. Glutén érzékenyeknek a szakács hozzáállása miatt többet nem tudom jó szívvel ajánlani. Mostmár sajnálom, hogy korábban többször megtettem.

NK
Noemi Komenda
06.05.2022

Nagyon szuper hely, finom ételek. A vegán fish&chips nagyon ötletes és finom, a mentás borsópüré nagyon jó hozzá. A szörpök is nagyon jók.

FT
Fernando Toussaint
05.29.2022

Went here for a rhubarb bambi 😬 and a vegetarian burger and I was pleasantly surprised, it was tasty and fresh. Non vegetarian friends tried some of the options and also enjoyed it. The staff was super friendly. Ill visit Magora next time Im around. Its one of those few places Ill miss once Im back home 🥺

NT
Nazrin Tahirzade
05.08.2022

Think about a place that is great for families, friends, besties but no bad vibes. Coleslaw salad is the best in town 😍outside is viby, inside is cozy, elegant, beautiful, clean, big 🥰 thank you for chill one hour in our life ~

BP
Béla Paál
04.25.2022

Sziasztok, másodjára jártunk a helyén. Sajnos hatalmas minőségi csökkenést tapasztaltunk, és sajnos ma romlott falafel kaptunk elvitelre...:(

NM
Noémi Magdolna Antal
04.24.2022

Az étel isteni volt. A hely egyedi és szép.Étlapon csupa finom jó dolog, nagyon kedvesek, szimpatikusak, mosolygósak voltak velem az ott dolgozók.Csak ajánlani tudom a helyet 🙏🥰

AD
Anna Dorina Lenkei
04.24.2022

Visszajáró vendégek vagyunk itt, szinte családi törzshely ez nekünk, ahol félévente összegyűlik a família. Ez azért is nagy szó, mert a családunk jelentős része vegyes étrendet követ, mégis találnak itt is valami finomat.Az étlap szezonális és mindig vannak izgalmas újdonságok. Ennek ellenére a nagymamám kedvéért elkészítették az étlapon már nem szereplő vegán gyrost.A hely maga gyönyörű és nagyon elegáns, Vác legszebb részén.A személyzet kedves és segítőkész, öröm volt itt ebédelni - és lesz a későbbiekben is, köszönjük!

Dri
03.13.2022

A hely egyszerűen gyönyörű, nagyon látszik, hogy aki csinálta ért a lakberendezéshez. :Hatalmas adagokat kaptunk, így már nem is tűnt olyan soknak az ára, amin először kicsit morfondíroztunk.Babgulyást és kétszemélyes tálat választottunk. A gulyás mellé adott lepénykenyér kifejezetten ízlett. A kétszemélyes tál simán elment három személyesnek. A gomba, szejtán szelet plusz a répasaláta (?volt a fő kedvenc. A falafel nagyon nem ízlett. De hát ízlések és pofonok. Egy kicsit több íz elfért volna szerintem az ételeket tekintve, illetve a tál nagyon száraz volt magában, kértünk hozzá majonézt, ami ellensúlyozta ezt.A kiszolgáló személyzet aranyos es udvarias.

FK
Fanni Kocsis
12.14.2021

Többször is ebédeltem már náluk, ismerősökkel is sokszor beültünk már hozzájuk. Maga az étterem gyönyörű, az ételek finomak és különlegesek, a felszolgáló hölgyek kedvesek, aranyosak. Külön megemlíteném a pizzájukat, a hamburgerüket és a vegán Carbonarat. Mindegyik nagyon nagyon finom és egy kreatív ötlet szüleménye. Az összes süteményük valami csoda. Csak ajánlani tudom.❤️

EK
Enikő Kazinczi
12.08.2021

Csodás kis hely! Húsimádó létemre nem éreztem semmiben hiányt itt! Minden finom volt, a dolgozók kedvesek! Az étterem hangulata varázslatos! Ajánlom mindenkinek!!!

AK
Annamária Kulcsár
12.08.2021

Csoda hely, az étterem és a reggeliző is gyönyörű, kényelmes! Az ételek fantasztikusak, legutóbb kovászos pizzát ettem. A desszertek is isteniek.Kedvesek, segítőkészek és szellemesek a felszolgálók! :)

ES
Eszter Szalóczy
12.04.2021

Finom ételek, bőséges adagok, változatos menüajánlatok és nem utolsó sorban kedveskiszolgálás.A reggelizőben remek helyben készült finomságok: krémek, szendvicsek, gluténmentes pékáru, krékerek, frissen préselt levek, stb. kaphatók.Abszolút törzshelyem. Szeretettel ajánlom.

RN
Richárd Nagy
11.25.2021

Amazing and tasty foods! Im not a vegan or even a vegetarian myself, but I must admit those burgers are really really good!

CA
Csatáry Andi
11.24.2021

A hely egyértelmű pozitívuma, hogy vegán, . A kiszolgálás is kedves volt. Pl jeleztük a párommal, hogy megosztanánk a babgulyást, így külön tálalták 👍 viszont egyikben sem találtunk egy szem babot sem :( A céklaburger finom volt.Viszont a hely hangulata nem túl átható, inkább mű. Az ételek az étlapon próbálják a hagyományos ételeket utánozni és a húst többnyire szójával helyettesíteni, szerintem nem ez a jó irány

ZT
Zoltán Tolnay
11.17.2021

Jó kis hely - nem vagyok vegán, de üdítő volt kipróbálni immár több alkalommal a húsmentes ételek széles választékát. Az étteremben is ettünk több alkalommal és a házhoszállítással sem volt semmi probléma - csak ajánlani tudom őket!

AH
AirZsBet HérinTs
10.29.2021

Szomorúvá tett, hogy a 4500 forintos "cigánypecsenye" helyett valami mirelit kisütött micsodát kaptunk.A gulyás leves a kis bogrács alján valamennyi 2500 forint még az edény felét sem érte el a mennyiség.Illetve az ezervalahányszáz forintos minősíthetetlen ízű kávé, remélem tisztában van az étterem azzal, hogy egy Cafefrei vagy Starbucks kávézóban is olcsóbb a kávé ráadásul minőségi is.3 dl citromos víz 300 Ft.Étterembe készültem, de mint egy kifőzdében, az egész helyiséget átjárta a sült olaj szag. A ruhám, táskám hajam is bűzlött miután távoztam.Nagyon jó a reklám illetve a marketing, viszont aki evett már jó vegán ételt, azt csalódás fogja érni.Inkább a külsőségekre utazik, mint a minőségre, ráadásul mindezt drágán is árulják.Illetve a facebookon ígért ajándék is elmaradt.

Ilona
09.29.2021

Nem vagyok vegetarianus, szivesen megkostolok vegan eteleket, de a hamburger minosithetetlen volt. Ranezve piros szinu, kesobb jottem ra, hogy telenyomtak barbecue szosszal.A zsemle es korites jo volt. A barbecue szosz tobb napi gyomoregest okozott, pedig nekem az soha nincs. A barbecue szosz tele van tartositoval es igazan nem szukseges a hamburgerbe es kifejezetten egeszsegtelen. Sajnalom de tobbe inkabb nem!

ZT
Zoltán Török
09.08.2021

Furcsállom hogy vannak nagyon negatív vélemények, persze az ízlésünk különböző, és bárhol lehet hogy valami kicsit gyengébben sikerül, de én csak pozitívumokat tudok írni.Nekünk több alkalommal is felejthetetlen gasztroélményekben volt itt részünk. 8Az ételek mind nagyon ínycsiklandóak, harmonikus ízűek voltak, esztétikusan tálalva, pedig nálam magas a mérce mivel a feleségem elképesztően jól és változatosan főz. 8Az itt eddig kipróbált ételek finomabbak voltak mint húsos módon elkészítve. A mangó fagyit külön kiemelném, azóta más fogalmaim vannak a fagyiról, ez már egy más szint.Az evőeszközök, poharak pedig csak úgy ragyognak a tisztaságtól, kevés helyen láttam még ezt ilyen szinten, a berendezés is ízléses és egyedi, a felszolgálók is kedvesek voltak, pedig legutóbb amikor ott jártunk telt ház volt, aminek örülök, jó látni hogy ennyi embert érdekel a vegetáriánus konyha ami szerintem finomabb, változatosabb, egészségesebb és környezetbarátabb.Nagyon központi helyen is van, további pozitívum hogy SZÉP kártyával is lehet fizetni, és azt is fontosnak tartom megemlíteni hogy mindezt úgy gondolom átlagos éttermi árakért kapja a vendég, ezért ár-érték arányban kiválónak tartom.Szerintem szuper hely, csak azt sajnálom hogy nem tudunk gyakrabban menni. 8)Köszönöm az élményeket, Isten áldását kívánom a további munkájukra ! 8)

Richard Őry
09.04.2021

Soha többet ide, még ha fizetnek akkor sem.A hely maga nagyon szép és igényes. A levesek (Tom Kha és Trópusi gyümölcslevesnagyon finomak voltak.Soha nem szoktam rossz értékelést írni, elintézem annyival, hogy nem megyek oda többet.De a 2 személyes fatál olyan szinten felháborítóan kritikán aluli, hogy nem tudok szó nélkül elmenni mellette.Az sajnos megszokott (és itt sincs ez másként), hogy még magukat igényesnek gondoló helyeken is a hasábburgonya olcsó hullámos mirelit krumplit takar, a rizs meg egy átlagos “A” minőségű rizst. Oké, legyen.Ami már kellemetlenebb, hogy kevert salátaként a Lidl-ben megvett csomagolt salátakeveréket porciózzák ki.Hogy a rántott “hal” az algalapba tekert full ízetlen tofudarab kirántva.Hogy a falafel golyók minden bizonnyal bolti falafelporból készülnek ami köszönőviszonyban sincs egy igazi falafellel.A szejtáncsíkok olajban tocsogtak.Ezeken kívül járt még a tálhoz grillsajt, savanyúság és tartármártás.Mindez 8 ezer forintért. És ez csak a tál ára volt.Ehetetlen nem volt semmi, nem arról van szó. És már órák óta éhesek voltunk, meg is ettünk majdnem mindent (a falafelt és a salátakeveréket nem).De otthon vendégeket nem lenne képem várni ilyen minősíthetetlen kajával, nemhogy étteremben pénzért árulni. Plusz szemrebbenés nélkül hangoztatni az étlapon, hogy itt minden gondos odafigyeléssel, szeretettel, lélekmelengetően készül.(A felszolgálóktól elnézést kérek, hogy egy forint borravalót sem hagytunk ott mert nyilván nem ők tehetnek erről, de talán a fentiek fényében ez kicsit megérthető.)

EM
Erika Molnár
08.18.2021

Nagyon kellemes hely, kedves kiszolgálással. De csak ráérőseknek 😊 az ételek finomak, ami talán “negatívumként” felhozható az a saláta ár érték aránya. A tortilla hatalmas és laktató, a saláta pedig ehhez képes kicsi volt és nem olcsó. De minden nagyon finom, minőségi alapanyagooból.

BB
Boglárka Bene
08.07.2021

Egy ebédre ültünk be párommal, kétszemélyes sajtburger tálat rendeltünk. Az egyik legfinomabb vegán ízélmény volt hamburger viszonylatban!:)Külön pluszpont, hogy a pincér lányok nagyon kedvesek, mosolygósak voltak, nagyon jól éreztünk magunkat! A délután folyamán még egy vegán fagyira is visszatértünk, amivel szintén nagyon elégedettek voltunk.Nagyon örültem neki, hogy többféle cukormentes opció közül is választhattunk a fagyi tekintetében, ami sokszor még Budapesten is ritka.

SY
Simbie Yau
08.04.2021

I found that the food on the menu had too many choices that were carb heavy with pizza, pastas and hamburger on offer. Also if you’re going to charge 3500 HUF for a salad and provide ice berg lettuce, that’s so pricey for iceberg.When you know you can prepare better food at home with fresh vegetables with a lot of variety it’s disappointing when you can’t find that type of food in this restaurant.I had the Tom Ka soup and I hoped it would be filling, it was bland and they rely on the bread for you to be full. Limited on vegetables.Last point just because your vegan doesn’t mean you don’t drink alcohol. And if you don’t serve alcohol why do you provide smokers ashtrays?

ZP
Zoltan Patócs
07.27.2021

Kedves kiszolgálás, stílusos beltér, nagyon finom ételek, széles választék.

JK
János Kajtár
07.17.2021

Well prepared plant based dishes, helpfull and friendly staff and a welcoming environment.

KK
Kajtar Kinga
07.17.2021

Lovely staff, great vegan food and a place with a wonderful mission to make this world a better place😊

ZS
Zoltán Szathmáry
06.28.2021

Best and demanding vegan restaurant in neighborhood.

DN
Daniel Nagy
04.22.2021

Menüt vettem elvitelre. Már az autót betöltötte az elhasznált sütőolajban pirított hagyma gyomorforgató szaga. A leves kb. 2 deci, fűszerezetlen, meghatározhatatlan ízű krémleves volt, a főétel pedig rossz minőségű elhasznált sütőolajon es hagymán megpirított, egyszerű tészta, pár darabka zöldséggel (répa, paprikaés tofuval. A jellegzetes mellék- es utóízű rossz olajban tocsogó tészta pár falat után úgy ahogy van, ment a kukába.Ennél bármelyik olcsó kínai büfében különb ételt adnak, felháborítónak találom, hogy ezért rezzenéstelen arccal elkértek 3500 (!forintot.Vegán ide vagy oda, ez bármilyen vendéglátóra nézve szégyen.

KP
Kovács Péter
02.22.2020

Interneten akadtam rá a helyre, elolvastam az értékeléseket és a képeket megnézve, úgy gondoltam, ide el kell menni. Nem csalódtam! A hely, számomra egyszerű és tiszta. Érkezésünkkor a hölgy jelezte, picit több idő lesz a várakozás, mondtuk nem rohanunk sehova 😊 Ami kell az ott van, összhang is meg van. Az elfogyasztott ételek, isteni finomak. Sorolhatnám napestig, de nem teszem. Aki szereti a vegán konyhát, ne hagyja ki! Biztosan jövünk még ide!

kr
katalin révész
12.04.2019

Drága Magorások!Átfutottam a véleményeken........egyértelművé vált számomra, hogy a "jó" mellett a "rossz"ismét jelen van. Gondolok itt az olyan becsmérlő bejegyzésekre, amit az íróik csak rosszindulat, irigység, féltékenység és saját negatív életük miatt írtak le.Ha nekem ennyire negatív élményeim lennének, azt azon melegében közölném az üzletvezetővel, vagy a szakáccsal face to face.....De a bejegyzésemet inkább annak szentelem, hogy én is véleményt írjak a Magoráról, ami ma már sokkal többet jelent egy étteremnél.Nap mint nap ide jövök ebédelni gluténérzékenységem miatt.Ahogy belépek már érződik a pozitivpozitiv energia. A környezet mesés, ízléses.Külön említeném a szakácsokat, akik fantasztikus remekműveket készítenek nap mint nap. Nem emelek ki egyetlen ételt sem, mert eddig minden maximálisan megfelelt az izlésemnek.Csak így tovább drága Magorások!!!Nagyon sokan szeretünk Benneteket!!!Szeretettel Vné Kata

SR
Sascha Rissling
09.17.2019

Great vegan restaurant

BP
Bri Pinter
08.01.2019

Dromerig interieur . Heerlijk falafel gerecht, mocht proeven van de bietenhamburger, van mijn zoon, smaakte goed. Prachtig hoe alles werd opgediend. Zelfs een glas water zag er mooi uit.Helaas was de pizza margarita op, dat was de lifesaver geweest om toch nog gezellige kinderen aan tafel te hebben. Mijn kinderen gruwden van hun eten, bietensmaak was hun grootste nachtmerrie. Zo zonde dat mijn zoon zijn hamburger rondom had afgekloven, anders had ik frietenruil kunnen doen.Mijn man vond de koffie niet zo lekker.In mijn eentje terug gaan is niet mijn stijl, maar ik voelde me zo relaxed , zou heerlijk wegdromen hier. Me in een Frozen kasteel wanen. ❄️❄️❄️ Beschaafd personeel. De serveerster nam ook de moeite een gezinsfoto te maken.Geweldige plaats, verfijnde sfeer.

GS
Gábor Szabó
07.17.2019

Must try, super awesome foods :)

GB
Gabor Blasko
07.14.2019

Fantastic vegan hamburger. Great setting.

SB
Szilvia Berthold
04.26.2019

Nagyon igényes, színvonalas étterem és bolt, folyamatosan változó kinálattal. Mi nagyon szeretünk ide járni, maximálisan meg vagyunk elégedve :)

LW
Laura Weixelbaum
03.08.2019

Mindig megújuló ételek, kényelmes, elegáns. Kedves kiszolgálás. Szuper ételek!

MM
Márk Munkácsi
02.24.2019

Szuper hely ahol egészséges kajákat tudsz enni! Kedves személyzet!

DS
Dorottya Sztruhar
11.20.2018

Vegetáriánusként az első lecke, amit megtanultam, hogy ha igazán jót szeretnék enni, akkor vásároljak be és főzzek!Vega vagy és ennél egy jót a városban? Vagy csak érdekel a növényi alapú konyha?Mi Itt❤️megtaláltuk.

Last update: {date}
4.7
Open
Magora Vegán Étterem in Vac

Vác, Március 15. tér 22, 2600 Hungary, Vac

Your question has been sent.

Expect an answer!

Thank!

Your review has been submitted.

Thank you for being with us!